czwartek, 7 lipca 2011

Nuxe kontynuacja

Zachęcona kremem do twarzy NUXE od tygodnia stosuję balsam do ciała Nuxe Body, krem do rąk i paznokci Reve de miel i balsam do ust tej firmy. Konsystencja balsamu do ciała i kremu do rąk jest podobna, bardzo lekka, ale dośc długo utrzymuje się na skórze. Oba mają bardzo przyjemeny, delikatny roślinno-miodowy zapach. Balsam do ciała w skali 1-10 oceniłabym na 6 pkt. - OK ale bez szczególnych rewelacji. Krem do rąk natomiast długo się utrzymuje na skórze nawet jeśli zmoczy się dłonie (bez mydła) i wytrze, co zdarza mi się często w ciągu dnia (takie tam domowe obowiązki ;). Co ważne, po kilkukrotnym nałożeniu w ciągu dnia, wieczorem mam wrażenie, że moje dłonie nie są tak suche jak dotąd więc chyba mimo kontaktu z wodą i mydłem coś z niego zostaje w skórze na dłużej. Moja ocena  to 8pkt.

Miodowy balsam do ust NUXE REVE DE MIEL

jest produktem z serii tych "co nigdy się nie kończą" jak zapewniała mnie pani w aptece. Chyba miała rację, bo niby 15ml ale mam wrażenie, że starczy mi na baaardzo długo. Balsam trudno nazwac balsamem, bo ma dośc zwartą konsystencję skrystalizowanego miodu, taki też ma kolor i gdyby nie zapach (o wiele przyjemniejszy niż skrystalizowany pszczeli produkt) to można by go nabrac na łyżeczkę i mniam. Na ustach zaraz po nałożeniu pozostawia powłoczkę z grudkami (konsystencja !), co może odstraszac ale już po chwili te "kryształki miodu" rozpuszczają się pod wpływem ciepła skóry i usta mają prawdziwą radochę ;) Tak myślę, bo naprawdę są świetnie natłuszczone ale nie mam  wrażenia żadnego ciężaru czy klejenia. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. Ja stosuję go na noca i rano moje usta nigdy nie są spierzchnięte. Na dzień można go z powodzeniem użyc zamiast błyszczyka czy pomadki. I jeszcze jedna zaleta - jeden produkt dla całej rodziny (dzieci od 3 roku życia). Moim zdaniem 10/10.
Skład: miód akacjowy 5%, masło karite 13%, oleje roślinne 12,5%, wyciąg z grejpfruta 2,5%

 

 

3 komentarze:

  1. nigdy nie słyszałam o tym konkretnym balsamie, ale miód zachęca. Sama jestem ogromną fanką takich balsamów i mam ich o wiele więcej niż błyszczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, bo jest naprawdę bardzo skuteczny i wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten miodowy balsam do ust bardzo zachęca:D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast