niedziela, 6 listopada 2011

Catrice Welcome to Las Vegas LE

Przeglądając dzisiaj internet trafiłam na zapowiedź nowej kolekcji CATRICE o nazwie Welcome to Las Vegas. Piękne opakowania i osobiście ciekawa jestem Shimmering Powder i Transparent Fixing Powder.


Ma wejśc na przełomie listopada i grudnia a prezentuje się następująco:

Liquid Liner 01 Drama Queen


Duo Lipgloss 

01 Lovely Sinner,

02 Welcome to Glitz and Glamour, 

03 Let Me Seduce You

 

Lashes for Show Down

 

Ultimate Nail Laquer 

01 Lovely Sinner,

02 Alluring Night, 

03 Star Of The Show, 

04 Drama Queen

 

Transparent Fixing Powder

10 Fairy Dust 

 

Shimmering Powder

 


Absolute Eye Colour Quattro 

01Courtain UP

 

 A Wam coś przypadło do gustu? Znacie już tę kolekcję?


20 komentarzy:

  1. Oczywiście, że pierwsze słyszę. Oj, przypadło, jak zwykle zresztą. Lepiej, żeby sobie zostało w Niemczech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja, ale nie napalam sie bo nie wiem czy w Polsce bedzie, z Naturami nigdy nic nie wiadomo ehh:/
    Cienie mi sie podobaja, lakiery-klasycznie a blyszczacy puderek ma swietne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. puder - świetny design! aż by było szkoda używać ;) poza tym podobaja mi się oczywiście lakiery :)

    a wiadomo czy będzie w PL i kiedy??

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic z Cetrice, bo w Poznaniu nie ma albo ja nie wiem gdzie szukać :(

    Shimmering Powder - cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder mi się całkiem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nic ciekawego, podoba mi się tylko ten najciemniejszy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tylko,że nie wiem gdzie mogę dostać kosmetyki tej firmy
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcję widziałam już jakie 1,5 miesiąca temu i również spodobały mi się obydwa pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadł mi w oko shimmer, uwielbiam ładne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem ciekawa tych samych rzeczy co Ty :-) Reszta jakoś mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle ciekawe opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie i pewnie na coś się skuszę jeśli zapewnienia Natury z FB się rzeczywiście sprawdzą i wejdzie ona do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi spodobały się lakiery i błyszczyki, właśnie na nie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się opakowanie pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  15. również pierwsze słyszę, ale najbardziej spodobały mi się lakiery do paznokci- ale to chyba żadna nowość ;P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. @Słomka@ - potwierdzam ;)
    @kleopatre@ jamapi @- nawet nie można się dowiedziec, czy kolekcja dotrze do PL, bo Natura jakoś nieskora do odp. na pytania mailowe :(
    @Majorka@ - w Naturze
    @Natallie@ - to szczęściara z Ciebie, mój "dealer" w Niemczech tym razem nie upolował :(

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast