sobota, 26 listopada 2011

Mac for Iris Apfel styczeń 2012

Mac zapowiada kolejną LE na styczeń 2012. Tym razem poświęcona będzie Iris Apfel amerykańskiej
businesswoman, filantropce i ikonie mody. Pani Apfel była projektantką wnętrz Białego Domu dla 9 kolejnych prezydentów. Nadal prowadzi konsultacje na temat własnego stylu i innych modowych jego aspektów. W 2005 roku Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku zorganizowało wystawę o stylu Iris Apfel.



W kolekcji znajdziemy: pomadki (ok.19€), konturówki (ok.15€), czarną kredkę do oczu oraz ciemnoszarą do brwi (ok.15€), cienie do powiek (ok.18€), lakiery (ok.14€), beauty powder (ok.20€), maskarę (ok.18€)
 

Pink Pigeon (matte)
Flamingo (lustre)
Morange (amplified - permanent)

Scarlet Ibis (matte)
Party Parrot (matte)
Silver Gull (velvet)
Robins Egg (matte)
Early Bird (matte)
Diamond Dove (matte)
Howzat (satin)  
Oriele Orange, Sandpiper, Toco Toucan
kredki: Entertain Me, Embrace Me, Redd, Ebony, Taupe, mascara Opulash Bad Black
Beauty Powder Too Chic (repromote)
Mnie najbardziej interesują lakiery. Coś ostatnio moja kolekcja się powiększa...:)
A Wam co wpadło w oko?

11 komentarzy:

  1. Mi przypadł do gustu cień Early Bird :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cień diamond dove wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kolekcja ! :)
    Choruję na kolor pomadki: Pink Pigeon (matte)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka flamingo jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta kolekcja, ale dla mnie MAC jest nieosiągalny...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak jest w akademikacxh normalnych ale to ejst prywtany nmowo wyremontowany wiec zapewne dlatego ;))
    pewnie ze mozna wiedziec UMCS w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się prawie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja!Ja miałam tylko raz cień Maca,pamiętam,że odkładałam na niego by kupić oryginał,ale na moich tłustych powiekach wzachowuje się tak samo jak cienie z Heana,więc teraz na cienie bym się nie skusiła,za to pomadki(wszystkie bym przygarnęła):-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy próbowałaś już lakierów MAC?słyszałam że są kiepskie i nei warte tej ceny:/ Kolekcja jest świetna, napewno wypróbuje cienie i pomadki- jak tylko będą dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast