sobota, 3 grudnia 2011

Upper Eyelid Lifter czyli sposób na opadającą powiekę


Jakiś czas temu, korzystając z kolejnej zniżki w Sephorze skusiłam się na nieco dziwny produkt a mianowicie liftingujący krem na górne powieki Upper Eyelid Lifter Bremenn Research Labs.

cena na Starwberrynet 215zł za 15ml 


Zawsze miałam lekką obsesję na punkcie swoich, moim zdaniem, opadających powiek, a z wiekiem wydaje mi się, że to zjawisko się pogłębia. To moje skrzywienie nie jest jednak na tyle silne (czy też powieka na tyle opadająca), żebym szukała rozwiązania w jedynej skutecznej metodzie skorygowania tego defektu a mianowicie w chirurgii estetycznej. Kiedy trafiłam w Sephorze na krem firmy Bremenn postanowiłam wypróbować to „cudo”. 


Oto co serwuje nam Bremenn Research Labs w postaci Upper Eyelid Lifter :
·         silnie ujędrniający krem na powieki
·         specjalnie opracowany do opadających, wiotkich powiek
·         liftinguje i ujędrnia górną część powieki
·         spojrzenie staje się świeższe i bardziej promienne
·         nie zawiera parabenów
Sposób użycia: rano i wieczorem w czystą powiekę i poniżej linii brwi wklepać opuszkami palców niewielką ilość kremu aż do całkowitego wchłonięcia. Krem ma dość silne działanie, dlatego producent zaleca wypróbowanie go najpierw na innej partii skóry np. przedramienia a w przypadku reakcji alergicznej natychmiastowe odstawienie. Brzmi to trochę jak z ulotki antybiotyku ale firmie należy się za tę przestrogę pochwała. Ostatecznie skóra wokół oczu należy do najbardziej delikatnych i narażonych na podrażnienia a skoro krem ma działać jak skalpel to faktycznie lepiej zachować ostrożność. 

można powiększyc :)
Zastosowałam się do wskazówki i wypróbowałam najpierw na przedramieniu a ponieważ nic mi nie wyskoczyło więc zaczęłam stosować na powieki. Aplikuję go sumiennie już od ponad miesiąca i to co mogę powiedzieć to, że faktycznie bardzo ujędrnia skórę powieki, jest kompletnie bezzapachowy, mnie nie podrażnił, po aplikacji przez jakiś czas odczuwam lekkie „ściągnięcie”, które jednak mija jak tylko krem się wchłonie. Po miesiącu aplikacji nie widzę co prawda jakieś radykalnej zmiany w wyglądzie moich powiek tj. nie podjechały go góry jak semafory ;) ale też nie miałam specjalnych złudzeń, że krem zdziała to co czyni skalpel. Natomiast skóra powiek jest wyraźnie gładsza, napięta, mniej wiotka i co najważniejsze nie budzę się z „bokserską opuchlizną”, co od czasu do czasu przydarzało mi się. 

skład
Jedno co nieco rozdrażniło mnie po otwarciu pudełka to miniaturowa wielkość tubki (15ml) w stosunku do wielkości opakowania. Nie jestem przywiązującym się do drzewa szalonym ekologiem, ale po prostu nie lubię niczym nieuzasadnionego marnowania papieru.
Czy kupiłabym ponownie ten produkt? Moja ogólna ocena jest pozytywna więc pewnie tak, chociaż uważam, że nie trzeba go stosować bezustannie.
Czy poleciłabym go osobom z problemem opadającej powieki? Tak, ale nie jako rozwiązanie problemu i zamiennik skalpela, ale jako powstrzymanie zjawiska poprzez działanie wygładzające i  ujędrniające.
A tak w ogóle to po prostu nie należy tak często patrzeć w lustro ;)
Co Wy na to? Macie jakiś „defekt” w swojej twarzy, który spędza Wam sen z powiek? Rozważyłybyście interwencję chirurgiczną by go usunąć?

15 komentarzy:

  1. też denerwują mnie moje opadające powieki ;< ale skoro i to nie pomaga to nie ma co wydawać pieniędzy. moim defektem? - może mój nos, czasem jak patrzę w lustro z profilu to mam ochotę iść na tą operację ;/ ale cóż chyba nic nie poradzę , nie ? ;<
    ps. mogę wiedzieć jaka jest cena tegoż wynalazku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam opadające powieki i nie są dla mnie defektem, nawet je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam problem z opadającą powieką :(

    OdpowiedzUsuń
  4. @JadziulQa@ 215 na Strawberrynet a w Sephorze ok.250 bez zniżek. Faktycznie za drogo jak na efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mnóstwo defektów,ale nie mam czasu, żeby się nimi przejmować, życia szkoda,a pod skalpel na pewno nie pójdę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wąskie usta i w przyszły piątek mam zamiar to nareperowac :) już się nie mogę doczekac ale mam nadzieję, ze nie będę miała kaczego dzióbka albo tzw. karpia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam opadajace powieki, taka moja uroda, czy tego chce, czy nie

    na taki krem natomiast skusze sie za pare latek, kiedy skora zrobie sie zbyt wiotka i powieka jeszcze bardziej opadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę efekt powinien być bardziej spektakularny i widoczny gołym okiem ;) Nie tylko w kwestii poprawienia wyglądu skóry, ale faktycznie lekkiego uniesienia tych powiek ;) Też mam taki defekt, ale nie spędza mi snu z powiek, bo mam jeszcze inne - gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie wierzyłam w korygujące działanie kremów.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam swoje defekty,chyba kazdy ma,ale nie chciałabym ingerować,jesli taka sie urodziłam,to tak ma byc,chyba,ze byłoby to cos co zagrażało by mi,to wtedy...mam jedno znamię i boje sie go usuwac,boje sie ruszyć...A powieki tez zaczynają mi opadać,chyba przez wiek;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tak opadające powieki, że nawet ciężko mi je wymalowac, bo mam takie zmarszczki ze jak dokładnie bym nie wymalowala t i tak przy rzęsach zstanie mi kreska:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez zaliczam sie do osob z tym "defektem", ale jeszcze nigdy nie probowalam nic z tym zrobic. Moze najwyzszy czas...

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie!!!!!!!! znowu coś dla mnie potrzebuje tego natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że cudów nie działa, bo bym biegła i kupowała :( też mam jakieś takie opadające powieki i chyba coraz bardziej zaczyna mi to przeszkadzać, a z wiekiem się jeszcze ten defekt pogłębi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam opadające powieki.., ale za ten krem bym tyle nie dała :P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast