wtorek, 27 grudnia 2011

TAG - Postanowienia 2012

TAG przywędrował do mnie od Mamy Stelli i Livii (dzięki). Chociaż staram się nie robic nigdy żadnych postanowień (noworocznych czy nie) ze względu na słabą wolę i nieprzyjemne uczucie rozczarowania i zawodu, że "znowu się nie udało" doszłam do wniosku, że może jak ogłoszę te moje zamierzenia publicznie, na blogu, zmobilizuję sie, żeby je zrealizowac... Ograniczę się tu jedynie do postanowień kosmetycznych, ponieważ, gdybym chciała wymienic wszystkie nie starczyłoby mnie miejsca a Wam cierpliwości by je przeczytac ;)


Moje postanowienia "urodowe" na rok 2012

1. Przy zakupie kosmetyków nie kierowac się mega,super,hiper promocją, ale rzeczywistą potrzebą 
2. Zużyc zapasy
3. Doprowadzic paznokcie do zdrowego wyglądu
4. Schudnąc przynajmniej 4 kilo
5. Zacząc REGULARNIE uprawiac jakiś sport

Wiem, że dwa pierwsze postanowienia mogą doprowadzic do naturalniej śmierci mojego bloga, ale może po prostu realizując je będę pisac o tym co faktycznie w jakimś stopniu już przetestowałam a nie tym co kupiłam :)
Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych.

10 komentarzy:

  1. hmm ja też mam postanowienie z rozsądnym kupowaniem, ale będzie cieżko :/

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod wszystkim punktami!!! życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się podpisać pod wszystkimi punktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie tyle kuszą promocje, co zapachy, jak coś ładnie pachnie, to jest szansa, ze wyląduje w moim koszyku:P

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałabym troszkę schudnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne postanowienia, więc życzę Ci powodzenia w ich realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko będzie z tym pierwszym punktem, zwłaszcza teraz ;)
    powodzenia mimo wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod postanowieniami ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast