sobota, 17 grudnia 2011

Kate Winslet dla Lancome na święta - wybór padł na elegancki lakier

Holiday 2011 Color Collection by Kate Winslet for Lancome to kolekcja elegancka, w prawdziwie świątecznej tonacji złota, różu i czerwieni.



Ponieważ nie lubię złota na twarzy (nie ten wiek) a czerwień na ustach czy na paznokciach nie jest, moim zdaniem, do noszenia na co dzień z w/w kolekcji skusiłam się na lakier w kolorze 26.



przepraszam za skórki ;

Jak widac jest to baaardzo klasyczny pudrowy róż. Niestety na zdjęciach wyszedł blado (słabe światło) ale w rzeczywistości jest dośc intensywny i nieco wpada w beż.
Nr 26 to mój pierwszy lakier Lancome i jak na razie jestem bardzo zadowolona. - po 4 dniach nie ma odprysków, końcówki nie są starte. Może skusze się jednak jeszcze na czerwień...? ;)

poj.6ml - 70 zł

A u Was co będzie królowało na pazurkach w Święta?

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, jednak drogie są te lakiery, ja bym chyba nie kupiła czegoś takiego, mi wystarczają lakiery Golden Rose i nowo odkryte Coral :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Lancome od czasu kiedy odkryłam perfumy Miracle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny lakier! Cała kolekcja bardzo mi się podoba, najbardziej chyba ten puder z kapeluszem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień tylko na specjalne okazje? Eee, nieee ;)) Lakier bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, ale trochę przeraża mnie jego cena. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kate Winslet :) Ten lakier co prawda podoba mi się chyba najmniej, ale cała kolekcja jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny.. ale co Ty znowu z tym wiekiem Kochana :P

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery z tej kolekcji mi sie bardzo podobaja ale rozswietlacz mnie rozczarowal:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super odcień lakieru. Ja złoto na twarzy toleruję tylko na powiecie, nie znoszę rozświetlaczy z drobinkami złota, brrr.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast