sobota, 31 grudnia 2011

Czas podsumowań vol.1 - paletka urodzinowa Urban Decay


Na wszystkich blogach królują rankingi ulubionych kosmetyków mijającego roku więc nie chcąc pozostac w tyle też pokażę Wam to co mnie wyjątkowo urzekło w 2011 roku. Podzielę jednak ten mój ranking na kilka postów, ponieważ recenzje niektórych ulubieńców już zrobiłam więc nie ma sensu się powtarzac ale niektórych nie zdążyłam - ani się obajrzałam a tu Nowy Roczek za drzwiami... :)

Zacznę więc od produktu z kolorówki (to tygrysy lubią najbardziej), który zajmuje jedno z czołowych miejsc w moim rankingu. Mowa o Urban Decay 15th Anniversary Eyeshadow Palette. Paletkę mam dzięki uprzejmości przesympatycznej, uczynnej, dobrej duszyczce blogowego światka, której jeszcze raz baaaardzo dziękuję (jeśli się zgodzi to dopiszę o kim mowa) za pomoc w jej zdobyciu.


Opisy paletki i swatche znajdują się wszędzie w internecie więc ja ograniczę się tylko do kilku fotek i moich wrażeń. 



Jest to jedna z piękniejszych i bardziej różnorodnych palet jakie widziałam dlatego bardzo chciałam ją mieć, sporo się po niej spodziewałam i ... nie rozczarowałam się. Cienie są świetnie napigmentowane, mają piękne kolory, są rewelacyjne w nakładaniu i bardzo trwałe.




Mam tu wszystkie te barwy, które lubię. Nie przeszkadza mi nawet fakt, że cienie mają w większości perłowe wykończenie. Kilka z nich przypomina mi moje ulubione duochromy z MAC.

Jestem w stanie wykonać przy użyciu tej palety makijaż dzienny, wieczorowy jak i ten bardziej szalony ;). Zaryzykuję nawet twierdzenie, że mogłabym ograniczyć się tylko do tego produktu jeśli chodzi o cienie.

Paletki używałam całe lato, jesień a i teraz świetnie się sprawdza. Sylwestrowy makijaż też będzie zapewne nią wykonany.

Jeśli zainteresowała Was 15th Anniversary Eyeshadow Palette UD to postaram się wrzucić w najbliższym czasie jakieś makijaże.
Dziękuję Marto:)
 

12 komentarzy:

  1. :)

    kolory są prześliczne, uwielbiam je.. ale strasznie brakuje mi choć kilku matów.. wtedy byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy czuję się zainteresowana samą paletką, ale chętnie zobaczę makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest :) strasznie mi brakuje UD w PL, chociaż to prawdopodobnie zrujnowałoby mnie całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne kolory, ogromnie mi się podoba :) Świetny nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna paletka! Bardzo różnorodna pod względem kolorów :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany.. ale piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ,że cienie UD kiedyś wpadną w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast