sobota, 10 grudnia 2011

Kobo kolekcja Elegance + EOTD

Kobo Professional wypuściło ostatnio kolekcję Elegance inspirowaną atmosferą kina lat 20. W skład kolekcji wchodzi 6 cieni Pearl Illusion i 8 szminek Celebrity Lips. Ambasadorką została Natasza Urbańska.


Z w/w kolekcji kupiłam 2 cienie Oriental Illusion i Pearly Bronze. Cienie są wg. mnie bardziej kremowe, miałkie niż te w standardowej ofercie co ułatwia aplikację. Można je stosowac na sucho lub na mokro.

Pearl Bronze i Oriental Illusion

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie rolują się, nie osypują i są trwałe - nawet bez bazy wytrzymują kilka godzin.

Znacie tę kolekcję? Lubicie produkty Kobo?

10 komentarzy:

  1. Akurat z Kobo jeszcze(podkreślam słowo jeszcze ;)) nic nie posiadam, choć ta kolekcja kusi mnie szminkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. te cienie są cudowne :)) bardzo kusi ta kolekcja!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 cienie od nich (i paletkę), są całkiem ok ;)
    Żałuję tylko, że tej limitowanej kolekcji nie można dostać w postaci wkładów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię to połączenie kolorków. bardzo ładnie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta limitka, ale niestety fundusze sprawiły, że nic z niej nie kupiłam... Brązowy cień mi się wyjątkowo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te cienie
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wytrzymują kilka godzin to trwałe????

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast