niedziela, 20 listopada 2011

Mac Glitter & Ice Double Spin Lipstick mimo, że się broniłam

Z reguły staram się nie poddawac przedwczesnemu szaleństwu świątecznemu, które co roku zaczyna się już na początku listopada. Nie lubię czuc presji zakupów, organizacji zwłaszcza kiedy zmusza mnie do tego  szeroko pojęty handel. Rozumiem jak czują się dzieci, kiedy już w sierpniu hipermarkety wystawiają plecaki, zeszyty i inne przybory szkolne podczas gdy trwają tak upragnione wakacje.
Dlatego też mimo mojej wielkiej miłości do kolorówki MAC wkurzyłam się nieco, że kolekcja świąteczna dostępna jest już od dłuższego czasu a nie w prawdziwym okresie radosno-prezentowym ;)
W związku z tym zgodnie z zasadą "na złośc mamie odmrożę sobie uszy" postanowiłam byc na nią obojętna zwłaszcza, że ze swatchy w internecie nie zachwyciła mnie szczególnie. I prawie by mi się udało, gdyby nie mój mąż, który postanowił zrobic mi niespodziewany prezencik ( bo "jakaś nowa kolekcja w Macu a Ty kochanie teraz mało masz czasu na zakupy") i przyniósł CUDOWNY, KOCHANY mężczyzna szminkę Double Spin.




Jest to kremowa pomadka w fiołkowo-różowo-śnieżnym kolorze - tylko tak mogę go określic.


Szminka nie od razu  przypadła mi do gustu, ponieważ daje efekt zmrożonych, nieco trupio bladych ust, ale.... Ostatecznie zbliża się zima, mój makijaż oka też będzie nieco chłodniejszy więc czemu nie...Poza tym szminka jest niezwykle trwała, zaraz po nałożeniu nieco uwydatnia niedoskonałości ust, ale po kilku chwilach, pod wpływem ciepła daje bardzo przyjemne kremowe uczucie i nie wysusza.


Jestem wierną fanką szminek Guerlain ale Double Spin może, moim zdaniem, się z nimi porównywac pod względem jakości i trwałości.
Dziękuję mój "małżowinku" ;)


16 komentarzy:

  1. Wow! Efekt bardzo mi się podoba :) Zazdroszczę takiego domyślnego faceta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kochany, zna się na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam soft sable i jestem zachwycona:)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze w Szczecinie nie ma MACa, sama bym ja kupila. Wyglada bardzo fajnie, lubie taki efekt na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. brawa dla faceta:] efekt strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowo, fajny efekt :) przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały gest ze strony męża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna.. jakoś nie zwróciłam na nią uwagi.. ale w sumie może i dobrze, bo pewnie bym się skusiła :P no i Kochana cudnego męża masz :) szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. awesome lipstick! :)

    XXX

    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek :) Chyba sobie taka fundnę :)
    Pozdrawiam :P

    -------
    Zapraszam : http://ooldzon.blogspot.com/

    Post o domowym sposobie na matujące paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast