niedziela, 13 listopada 2011

Zmarszczki precz, czyli Shiseido Benefiance Creme Anti-Rides Yeux

Już drugi miesiąc używam kremu pod oczy Shiseido Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle Eye Cream, który kupiłam na Truskawce korzystając ze zniżkowego kuponu Groupona. A że używam sumiennie co wieczór mogę się już podzielic z Wami swoją opinią.


Linia Shiseido Benefiance przeznaczona jest dla cery dojrzałej. Jednak kremu pod oczy można używac już po 25 roku życia aby zapobiec powstawaniu zmarszczek. U osób starszych (czyli u mnie :)) ma za zadanie
zlikwidowac drobne linie, a przy regularnym stosowaniu ma zmniejszyć nawet te głębsze - u mnie chodzi o kurze łapki, które staja się dośc widoczne niestety. Ponadto krem ma nawilżac skórę wokół oczu, napinac, uelastyczniac.
Krem ma bardzo gęstą konsystencję, po nałożeniu na skórę pozostawia tłustą warstwę więc na dzień raczej odpada chyba, że odrobinę pod makijaż. Ja stosuję na noc i rano nadal mam pod oczami ten tłustawy film,  
ale jest to dla mnie zaleta bo Shiseido bardzo dobrze radzi sobie z moją przesuszoną skórą pod oczami.







A zmarszczki?
Po półtoramiesięcznym stosowaniu moje drobne zmarszczki są wygładzone, te głębsze spłycone, mniej widoczne i nie jest to subiektywna ocena (koleżanki w pracy stwierdziły "jakoś tak młodo wyglądasz, chyba nadmiar obowiązków Ci służy" (!)).  Ja czuję, że skóra jest bardziej elastyczna i dobrze odżywiona.
Dodatkową zaletą jest dla mnie fakt, że krem niweluje cienie pod oczami i NIE UCZULA.
Ze względu na swoją konsystencję jest bardzo wydajny. Z 15 ml. dotychczas ubytku prawie nie widac.
Krem ma delikatny, przyjemny zapach, zamknięty jest w eleganckim pojemniczku ze złotą nakrętką. Dołączona jest do niego plastikowa szpatułka do wydobycia kremu ze słoiczka - bardzo higieniczne.


Zanim zdecyduję się wydac 500 zł. na mój wymarzony krem Sisley Sisleya Eye and Lip Contour Cream, który jest podobno bezkonkurencyjny uważam, że Shiseido spełnia swoja rolę - póki co...

Cena w Douglasie - 265zł
Aktualna cena na Strawberrynet - 198zł

18 komentarzy:

  1. A jak z ceną? Domyślam się, że tani nie jest..

    OdpowiedzUsuń
  2. oj te paskudne zmarszczki! znam ten ból ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie:-) ja narazie jestem wierna kremowi Vichy a od jakiegos czsu wspomagam sie Floslekiem do skory wrazliwej.
    Profilaktyke stosuje od kilku dobrych lat i poki co jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na krem pod oczy mogłabym wydać dużo; uważam, że nie warto oszczędzać na pielęgnacji okolic oczu :) Póki co nie potrzebuję mocnego spłycacza zmarszczek, ale powoli rozglądam się za dobrym kremem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedy dobije 25 urodzin spróbuje tego kremu, ale na razie mam jeszcze trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczek rzeczywiście śliczny. :) A ile sobie liczą za to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Yasinisi@redhead@ - po zniżce zapłaciłam 195zł, niby drogo ale opłaca się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt,to dobry krem pod oczy i bardzo bardzo wydajny:D sisley szczerze powiedziawszy nie wart swojej ceny..

    OdpowiedzUsuń
  9. bardo ciekawy produkt, ale póki co cena na razie zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe krem, ale cena... Nie na moją kieszeń. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena spora, ale w urodę warto inwestować :) Krem wygląda bardzo ekskluzywnie! No i w sumie taki też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @4premiere@ - ????
    @Bella@ - oj tak, zwłaszcza począwszy od "pewnego" wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to cos dla mnie, pani po trzydziestce :D nawet cena nie odstrasza tym bardziej że taki kosmetyk jest wydajny

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes kolejna osoba, ktora pisze same dobre rzeczy o tym kremie! moze po swoim lancomie skuse sie wlasnie na ten.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie potrzebuje ale to nie znaczy, ze nie czytam recenzji, za jakis czas napewno zainwestuje w cos porzadnego:) Narazie staram sie porzadnie nawilzac skore w okolicach oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciesze sie, ze znalazalm Twoj blog bo myslalam i mysle o zakupie tego kremu,ale...no wlasnie jakos serca do tej marki nigdy nie mialam i nie mam... teraz mocno sie jednak zastanawiam nad zakupem tego kremu pod oczy.. tez jestem "starsza" pania po 30 stce i szukam czegos co dziala :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Nie wiem niestety bo cieni nie miałam w tym czasie. Teraz być może warto byłoby znów po niego sięgnąć i sprawdzić.

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast