poniedziałek, 25 lutego 2013

Dior w spódniczce baletnicy czy bez?



Lakier Tutu Diora pochodzi z wiosennej kolekcji Chérie Bow


Jest to mleczno różowy kolor z odrobiną fioletu i generalnie rzecz biorąc świetny pomysł ma wiosenne pazurki. Niestety nie jestem z niego zadowolona. Okropnie smuży, wymaga trzech warstw do pełnego, równomiernego krycia, ciężko się nakłada (konsystencja przeterminowanej farby olejnej) mimo szerokiego, wydawać by się mogło wygodnego pędzelka. Pędzelek jest sztywny i trudno nim rozprowadzić lakier.





I to by było na tyle. Nie jest to według mnie spódniczka baletnicy a raczej ciężka krynolina matrony. Nie wykluczam jednak, że gdy minie mi ten potworny katar spojrzę na niego łaskawszym okiem ;)

35 komentarzy:

  1. Doprowadza mnie do szewskiej pasji fakt, że firmy które za kosmetyki chcą "gigantycznych" pieniędzy nie wykonują swojej pracy jak należy. Trzy warstwy? Sztywny pędzelek? Kurcze lepiej sprawuje się Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo- 3 wartwy, odpryski po 2 godz noszenia, i schnie godz.

      Usuń
    2. Nie wiem, nigdy nie miałam.

      Usuń
    3. White praline felernie trafiłaś :P Co nie zmienia faktu, ze nie tego oczekuje się po marce Dior.

      Usuń
  2. kurde ten kolor szalenie mi się podobał.. w butelce, na paznokciach mały koszmarek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ma piekny, szkoda ze slabo kryje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak jak rozmawiałysmy mi normalnie sie zachowuje:P Aczkolwiek znalazlam nowe love:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że pastele czasem smużą ale te 3 warstwy to jednak za dużo.

      Usuń
  5. Ja do mojego tutu nie mam zastrzezen:)
    Kolor Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddawaj swój albo swoje paznokcie ;-)

      Usuń
    2. Pazury mam takie dzięki odżywce Micro cell 2000:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień tego lakieru od razu zaskarbił sobie moją sympatię:) Mam słabość do kosmetyków zawierających domieszkę fioletu. Szkoda, że lakier smuży i kryje dopiero po aplikacji 3 warstw. O ile tę drugą niedogodność jeszcze bym zniosła, o tyle produktowi Diora trudno wybaczyć tendencję do powstawania zacieków.

      Usuń
    2. Jestem zdziwiona i nie wiem czemu tak jest.

      Usuń
  7. ta półka nie powinna się tak zachowywać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzelek zdecydowanie mój, konsystencja także, za to kolor zdecydowanie nie moja bajka. Za to moją mamę już uwiódł i pewnie niebawem przetestuję go na swoich pazurkach. Bo sama na pewno nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę kompletna porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor piękny, ale szkoda, że słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy!!! Aczkolwiek ja raczej bym takiego odcienia nie nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, bieliźniany kolor, ale szkoda, że taki problematyczny :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdę mówiąc w buteleczce nieco bardziej mi się podoba niż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Rosy Bow też niestety smuży.... a pędzelek dla mnie też niekoniecznie... może moja płytka paznokciowa jest kiepska, ale przy lakierach Anny nie mam takiego problemu.
    Próbowałam na bazę,w sumie z top coatem 4 warstwy, to niemoże wyschnąć ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest cudowny ;] Ale co z tego, jak aplikacja i cała reszta jest kiepska? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak ładnie wygląda u Ciebie, po prostu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czepiasz się koloru, jest bardzo przyjemny ;) Za to pędzelek już mniej, wygląda na bardzo sztywny ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. pędzelek prawie taki sam jak w Insta-Dri Sally Hansen lub Jokoskich Find Your Color, z zaznaczaniem, że te są idealne w aplikacji. Chciałam się na niego skusić, a tu taki zawód... :( daj znać czy drugie podejście było lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie nie brał od samego początku.. widać bardzo dobrze, patrząc na te problemy.. 3 warstwy nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor przepiękny :) Dla mnie to ideał :) Ale tego typu kolory zazwyczaj są trudniejsze w obsłudze i wymagają wielu warstw :|

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny kolorek, ale szkoda, że aż tyle warstw...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek, bardzo lubię takie słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie za dozowo, za cukierkowo i ogolnie nie lubie takich odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow jaki piękny kolor! bardziej podoba mi się na paznokciach niż w buteleczce... muszę się rozejrzeć za czymś podobnym wśród Chinek lub Orlików :) szkoda że taki z niego paskudnik..

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem wlasnie naklada sie niezle! Moj ma fajna konsystencje i generalnie dobrze sie nim operuje. Moze jakis wadliwy ci sie trafil....?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast