sobota, 23 lutego 2013

MACowo przedpremierowo - czyli tradycyjne kuszenie ;)

W marcu MAC uraczy swoje wielbicielki kolejnymi limitowanymi kolekcjami. Będą to kolorowa Archie's Girls, Mineralize Rich Lipstick, nowe podkłady Mineralize Moisture Fluid SPF15 i nowy tusz Extended Play Gigablack Lash.

Oto niektóre z tych produktów.










Powyższe produkty to tylko mały wycinek tego co z pewnością wpadnie do mojego koszyka. Po pierwszym spotkaniu jestem bardzo pozytywnie nastawiona do błyszczyka, szminki i tuszu.

Skusicie się na coś MACowego w marcu? 

64 komentarze:

  1. Szmineczka ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier śliczny :) Optymistyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier i szminka mi sie nawet podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier prezentuje się świetnie, opakowania są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Archie's już w posiadaniu :P ja jeszcze tydzień sobie poczekam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Extendet jest fantastycznym tuszem :) Mam nawet jego reckę na blo i swatche na rzęsach. Używam cały czas i kocham go za małą szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że w Gdańsku nie mam Maca, bo były kolejnym sklepem, w którym bym wydawała kupę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby otworzyli niedługo. A co, taka będę wredna :P

      Usuń
  9. Mineralna pomadka jest mega piękna! poproszę o słoczyk na usteczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ to wszystko cukierkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wszystko, Archie's tak ale już kolekcja mineralnych szminek to MACowa klasyczna czerń.

      Usuń
  11. Lakier do paznokci jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamusiu, jaki ten lakier piękny! kcem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lakierek :P a błyszczyk to pewnie podbierze Ci córka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda, licz się ze słowami. TAK DUŻEJ córki to ja jeszcze nie mam ;)

      Usuń
    2. Kochana moje dziecię dużo młodsze od Twojej córy a już potrafi odróżnić błyszczyk od pomadki :P
      Ba, już teraz podbiera mi niektóre mazidła do ust.

      Usuń
  14. Szminka mineralna jakoś inaczej wygląda na swatchu, jest jakby dużo jaśniejsza na ręku niż w opakowaniu, prawda to?

    OdpowiedzUsuń
  15. szminka o dziwo mnie nie bierze. za to lakier- bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier i pomadka cudna:))) Zakochałam się....Ale i błyszczyk kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier cudo! A pomadka i błyszczyk też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier w opakowaniu wygląda niepozornie ale na paznokciach przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegant Accent to przepiękny odcień :) Idealny! Z limitki Archie's Girls upatrzyłam sobie róż Cream Soda, ale nie wiem czy się skuszę ze względu na cenę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor tego lakieru. Taki wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka wygląda pięknie. Możesz ją porównać do Viva Glam Cyndi?

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier ma śliczny kolor, od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier ma śliczny kolor, bardzo lubię takie cukiereczki ;)
    Bardzo fajny blog, z chęcią będę go obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o cholibka, ciekawe jak na ustach ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor pomadki od razu przykuł mój wzrok. Wprawdzie w rzeczywistości jest ona nieco słabiej napigmentowana, to myślę, że świetnie sprawdziłaby w sytuacji, gdy wybieramy się na spotkanie z przyjaciółką:)

    Odcień lakieru przypomina mi propozycję od Chanel, o której wczoraj wspominała kasiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem straszna ... ale te opakowania tak mi się podobają, że będę zmuszona coś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Szminka mnie mocno zainteresowała. Cudny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ile kosztują lakiery z maca. bardzo podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tych opakowaniach Archie's Girls od kiedy je zobaczyłam:)lakier i błyszczyk to moje must have:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W których, bo błyszczyków i lakierów jest w tej kolekcji kilka :)

      Usuń
  32. Jakos kompletnie nie zwracałam uwagi na ten błyszczyk z Archie's, ale na Tobie on wygląda baaaardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo blade wargi a ten błyszczyk jest jeszcze jaśniejszy od nich.

      Usuń
  33. nie lubię Cię!! ;D bo masz te smakowite kosmetyki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor szminki bardzo mi się podoba, lakier też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj byłam w Arkadii, to stwierdzili, że jeszcze nie mają tej kolekcji, hymmm...

    OdpowiedzUsuń
  36. czy ja się na coś skuszę..? nie wiem, w macu jest zbyt impulsywna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne róże :D Szczególnie lakier.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast