wtorek, 19 lutego 2013

MAC Mineralize Rich Lipstick collection



MAC zaproponuje w marcu nie tylko kolorową i zabawną kolekcję Archie's Girls ale również nasyconą kolorem kolekcję szminek Mineralize Rich Lipstick.   
Nowa szminka MAC jest większa nie tylko rozmiarem, ale też ma więcej właściwości odżywczych i nawilżających obficie darząc usta bogatą formułą wzbogaconą kompleksem mineralnych składników. Mineralize Rich Lipstick to fantastyczna mnogość kolorów lekko rozprowadzających się na ustach, które przyciągną uwagę swoim blaskiem.


W Europie pojawią się następujące kolory szminek: 

Style Surge koralowo-kremowa
Luxe Naturale beżowo-kremowa
Posh Tone ciepły cielisty
Splurge śliwkowy
Lady At Play mandarynkowy
Lush Life ciemna śliwka
Dreaminess zimny róż
All Out Gorgeous głęboka, ciepła czerwień
Everyday Diva strażacka czerwień
Elegant Accent ciepły róż
Utterly Delicious jasny koral
Divine Choice chłodny róż
 Sugerowana cena detaliczna 106PLN



Mimo, że podczas ostatnich porządków kosmetycznych naliczyłam u siebie 15 szminek MAC na pewno kilka z wyżej pokazanych zasili mój zbiór ;)

A Wam coś wpadło w oko? Jesteście bardziej szminkowe czy błyszczykowe?

30 komentarzy:

  1. podoba mi się everyday diva:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ciekawie. Jeżeli na żywo spodoba mi się jakiś kolor to z przyjemnością ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie odcień All Out Gorgeous, może nadszedł czas na zakup szminki z MACa dla siebie ;)
    (kiedyś kupiłam już siostrze ;P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest dobry moment na zakup nowej szminki, zwłaszcza Mac ;-)

      Usuń
  4. Ciekawe jak z pigmentacją, to chyba jakaś nowa formuła, te mineralne pomadki. Najbardziej podoba mi się Posh Tone, ale raczej nie skusze się, bo ostatnio nabyłam dwie innych firm i jak na siebie to i tak mam nadmiar :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formuła jest nowa. Też ciekawi mnie intensywność, krycie no i nawilżenie.

      Usuń
  5. Ja chyba jestem bardziej błyszczykowa, ale to niestety wcale nie oznacza, że szminki mnie nie kuszą. Ta kolekcja zawiera kilka ciekawych odcieni. Przyjrzę się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem szminkowa więc ta kolekcja mnie bardzo interesuje. Szminki wchodzą do stałej oferty więc jest czas by im się przyjrzeć.

      Usuń
  6. u mnie sezon na mandarynki trwa... moją faworytką wśród tych nowych odcieni jest Lady At Play:)mam nadzieję, że rzeczywiście będą dobrze nawilżać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio przestawiam się na szminki, niestety, do MAca nie mam dojścia, bo w Szczecinie go nie ma, a szkoda, bo kolory prezentują się po prosty bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale od czego są uczynne koleżanki blogerki ;-)

      Usuń
  8. Style Surge, Posh Tone, Everyday Diva i Elegant Accent to moi faworyci :) Ciekawe jak będą się prezentować na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. choć szminkowa nie jestem, to coś tam mi w oko wpadło.. ehhh :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak będzie prezentował się ten koral :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się Luxe Naturale i Dreaminess :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciepły róż jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham szminki, a szczególnie te MACowe :) na 100% którąś nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie szminkowa :) ciekawa jestem wykonczen

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze MAC testuje na zwierzetach, ale przynajmniej moj portfel nie cierpi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w związku z wchodzącymi niedługo przepisami się to zmieni.

      Usuń
  16. Piękna gama kolorystyczna, chyba najbardziej spodobał mi się Dreaminess ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli są matowe i niewyczuwalne na ustach, to kupię. Nie rozumiem tej mody na mażące się "błyszczykowe" szminki. Oby te takie nie były.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem ile funtów będą kosztować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne kolory :) mandarynkowy mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem szminkowa;) Lubię dobrze napigmentowane pomadki w zdecydowanych kolorach:) Chętnie powiększyłabym swoją kolekcję o Splurge, Lady at Play, Lush Life, All Out Gorgeous, Everyday Diva i Divine Choice, ale musiałabym sprawdzić ich nasycenie;) Już nie raz przekonałam się, że pomadka, która miała zachwycać bogatą pigmentacją, nie spełniała moich oczekiwań;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast