sobota, 2 lutego 2013

Chanel Frivole powder blush

Róż Chanel Frivole Joues Contraste pochodzi w aktualnej wiosennej kolekcji marki.


Opakowanie, jak to u Chanel, jest klasyczne i eleganckie. Róż w plastikowym puzdereczku znajduje się dodatkowo w aksamitnym czarnym etui, dołączony jest również pędzelek.

Frivole to jasna brzoskwinia z odrobiną różu, która w opakowaniu wygląda jak przerażający pomarańcz lub mocny koral. Swatch naręczny uspokaja już nasze obawy ale dopiero na policzku widac cały urok produktu.



Frivole ma matowe wykończenie ale mimo to w jakiś magiczny sposób rozświetla policzek. Myślałam i myślałam całe noce (no bez przesady ;), czego jest to zasługą, bo nie wykończenia przecież i wpadłam, że koloru. Ta brzoskwinia ma to do siebie, że jej barwa daje słoneczną poświatę na twarzy. Tak mi się przynajmniej wydaje :)


Konsystencja jest mięciutka, jedwabista, niepudrowa.


Efekt można stopniowac dlatego też ten róż sprawdzi się, moim zdaniem, na każdym, ciepłym odcieniu skóry.

Dodam jeszcze, że w opakowaniu różu natrafiłam na ankietę, po której wypełnieniu i wysłaniu mam podobno dołączyc do uprzywilejowanego grona klientek Chanel ;) i otrzymac próbki produktów. Miłe.






Co sądzicie o Frivole? Macie jakieś róże Chanel w swoich zbiorach?


56 komentarzy:

  1. Ja go bardzo lubię:) Bedzie w stałej ofercie Cahnel podobno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel oczywiscie hehe, a ze ma ankietę to super, w końcu PL nie odbiega od zagranicznych wzorców traktowania klienta:)

      Usuń
    2. Świetna wiadomośc. Nie lubię polowac na limitki :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak widac wyżej ma wejśc do stałej oferty więc pewnie jest szansa na zakup wiosną.

      Usuń
  3. jest piekny *-* gdyby te roze Chanel nie bylyby takie drogie, to kupilabym chyba wszystkie. z tym na czele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można na dniach VIP upolowac ;)

      Usuń
    2. w amerykanskich sephorach nie ma chanel. a w sklepach, w ktorych sa, nie ma znizek. i tyle w temacie ja+roze chanel ;)))

      Usuń
    3. No co Ty Sephora nie ma produktow Chanel??a to ci nowina.

      Usuń
  4. Lubię takie odcienie :)
    Szkoda tylko, że Chanel ma tak wysokie ceny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lotnisku jest taniej a Ty niedługo do PL podobno ;)

      Usuń
  5. piękny jest, ale za mną chodzi róż Deborah #46 i nie odpuszczę, muszę go w końcu znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, a raczej miałam (zderzył się biedak z płytkami w łazience :( jeden róż Chanel, który wielbiłam prawie tak samo jak MACa :)
    Ten kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień, u Ciebie prezentuje się bardzo naturalnie.

    Podoba mi się pomysł Chanel. Jestem ciekawa, czy skończy się tylko na obietnicach, czy rzeczywiście po wypełnieniu ankiety otrzymasz jakieś próbki. Jeśli rzeczywiście wywiążą się ze złożonych obietnic, to istnieje spora szansa, że grono stałych klientek powiększy się. Wiele osób chciałoby poznać właściwości kosmetyku przed jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wizażu dziewczyny piszą, ze dostały próbki po wypełnieniu tej ankiety więc jest szansa.

      Usuń
    2. Tak, tak, próbki przysyłają :)
      Ja kupiłam mój pierwszy podkład Chanel i długo zwlekałam z wysłaniem ankiety, ale w końcu wysłałam i dostałam miniaturkę 5 ml kremu nawilżającego, próbki szminek z pędzelkiem, miniaturę tuszu do rzęs i wodę Chance Chanel.
      Przy drugim podkładzie ankietę wypełniłam na mamę i mama dostała również tusz, szminki, ale zamiast kremu - miniaturkę olejku do demakijażu, no i próbkę innej wody :)
      Później całkiem osobno dotarła do mnie pocztą koperta z próbką Coco Noir, a innym razem próbka kremu pod oczy z serii Sublime :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To prawda i w dodatku pozytywnie rozczarował bo w opakowaniu nie wygląda zbyt uroczo ;)

      Usuń
  9. Piękny kolorek. Szukam jakiegoś fajnego różu a dokładniej "tego" jedynego koloru.
    Jak na razie pozostaję przy bronzerach ale jak tylko znajdę swojego wybawcę od razu będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim odcieniu poszukujesz?

      Usuń
    2. Kochana i tu właśnie problem. Podobają mi się i brzoskwinki i róże (ale te przygaszone). Pasują mi i róże i korale.
      Podejrzewam że jakbym przechodziła obok stoiska i zobaczyła "ten" kolor to na pewno wiedziałabym że to "ten".

      Usuń
  10. ale piękny :) brzoskwiniowy róż to mój nr.1 wśród róży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ze trudno jest znaleźc typową brzoskwinię i myślę, że Frivole jest bliski ideału.

      Usuń
  11. Musze przejrzeć moje Chanelki czy nie kryje się jakaś ankieta;) uwielbiam matowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest:) lubię róże Chanel za ich trwałość i zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, nie napisałam o tych dwóch aspektach :)

      Usuń
  13. cudny kolor. ja kombinuje jak by go w swoje raczki dostac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdzieś się jeszcze ostał. Obstawiam małe perfumerie i Marionnaud może.

      Usuń
  14. Bardzo ładny, choć nie mój kolor. Dla mnie byłby zdecydowanie za ciepły, ale Tobie pięknie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem do końca przekonana, czy Tobie by nie pasował. Ty nie jesteś chłodny typ ;)

      Usuń
  15. Lubię takie kolory. Szczególnie "stopniowalne" i subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny jest! Juz sie doczekac nie moge jak sue nim wymyziam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu, gdy myślałam, że jestem raczej jesienią, niż zimą kochałam się w takich brzoskwiniowych różach. Teraz wolę jednak odcienie dużo zimniejsze. Ale to zdecydowanie twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo apetycznie, lubię taka tonację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jeden róż Chanel w kolorze 72 rose initiale, ten też jest piękny.Może za tydzień w S. jeszcze będzie dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę się go doczekać <3
    ślicznie na Tobie siedzi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. uprzywilejowane klientki wow;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Z żalem stwierdzam, że nie mój kolor, niemniej jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa jak wyglądałby przy moim chłodnym odcieniu skóry :) Może się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak już pisałam,róż nie dla mnie :) ale podkład chanelki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny róż, będzie idealny na letnie miesiące w połączeniu z opaloną skórą ;) ja róży chanel nei posiadam, ale mam bronzery ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast