środa, 27 lutego 2013

MAC Mineralize Moisture SPF15 Foundation - zapowiedź

W marcu w salonach MAC pojawi się kolekcja nowych podkładów Mineralize Moisture Fluid SPF15.





Podkład MAC Mineralize Moisture Fluid SPF15 ma lekką, a przy tym bogatą konsystencję dającą skórze natychmiastowe poczucie odżywczego nawilżenia, które trwa przez cały dzień. Unikalny, kremowy fluid, idealny dla cery suchej, pięknie się rozprowadza i łączy ze skórą dzięki zawartości masła shea, emolientów i ekstraktów odżywczych. Kombinacja pudrów daje optyczny efekt ‘rozmycia’, dzięki czemu zmniejsza się widoczność drobnych zmarszczek i niedoskonałości skóry, zaś kolor skóry staje się jednolity.

W bogatej gamie odcieni znajdziemy tradycyjnie dla MAC podział na NC chłodne (z żółtymi podtonami) i NW ciepłe (z różowymi podtonami).







MAC Mineralize Moisture SPF 15 Foundation Collection (148 PLN)

 NC15
NC20
NC25
NC30
NC35
NC37
NC40
NC42
NC44
NC45
NC50
NW20
NW25
NW30
NW35
NW43
NW45
NW50
  

Przyznam, że nie jestem wielką fanką podkładów MAC ale ten na pewno wypróbuję.

30 komentarzy:

  1. Faktycznie bogata gama :-) Niestety u mnie nie ma MAC'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie również nie ma MAC'a :(

      Usuń
    2. Jest to pewna przeszkoda, ale od czego są usłużne koleżanki bloggerki? ;)

      Usuń
  2. Opakowanie ma ciekawe rozwiązanie w postaci tej pompki w nakrętce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chyba nie trzeba będzie dokupowac osobno pompki.

      Usuń
  3. Nie lubisz? Żadnego? A Face&Body? :) A uwielbiam F7B, Pro Longwear, Studio Sculpt. Testuje teraz Matchmaster i Fixa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z żadnym moja skóra się "nie zaprzyjaźniła" :(

      Usuń
  4. a idziesz na pokaz najnowszej kolekcji Archie’s Girls?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jest spora gama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jaka będzie cena , bo przyznam że mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest podana w poście - 148zł.

      Usuń
    2. przepraszam tak mnie zaciekawił, że nie dopatrzyłam ceny z wrażenia! a patrzyłam kilka razy hehe
      mam cerę suchą na dodatek skłonną do alergii nie mogę się doczekać aż go zMACam :))

      Usuń
    3. Byc może będzie odpowiedni.

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze podkładu MAC, ale jakoś mnie nie ciągnie, sama nie wiem dlaczego. Ten brzmi 'mineralnie' i też jakoś do mnie nie woła, ale recenzje chętnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest pompka - to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. też z podkładami MACowymi za bardzo się nie lubię, ale ciekawe co to z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawilżający fluid to coś dla mnie. Tylko czemu taki drogi ech...

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widzę ten szał zakupowy w naszym Macu:)kolekcja za kolekcją wchodzi:)super, tylko żeby pod dostatkiem na półkach było,a nie tak jak zawsze, jak się nie wstrzelę to potem braki i trzeba czekać... a która lubi czekać jak chce się już i teraz:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tańszy od Diora TC więc trzeba będzie spróbować co to za cudak no i ma pompkę :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast