poniedziałek, 15 września 2014

Jesienne lakiery Dior 2014

Tej jesieni Dior zasypuje nas literalnie produktami do makijażu. Ostatnio ukazała się odświeżona wersja słynnych paletek piątek 5 Couleurs a już kilka dni później kolejne nowości, czyli nowe kolory lakierów.


Pied-de-poule jest jednym z tych, które towarzyszyły pojawieniu się paletek natomiast Diorette i Spring pojawiły się zaraz po nim.

Pied-de-poule, czyli po polsku "materiał w pepitkę" to szaro-beżowy odcień. Mam lub miałam kilka podobnych z innych marek ale wiadomo, lakiery, jak i wszystko inne, starzeją się więc trzeba co jakiś czas robić czystki. Dlatego ten jesienny szaraczek trafił do mnie.


Spring, nieco zaskakujący jeśli chodzi o nazwę produktu na jesień, jest jednak odcieniem typowo jesiennym a mianowicie bakłażanowo-grafitowo-brązowym. Bardzo ciekawy kolor. Wygląda banalnie w buteleczce a na paznokciach ukazuje swój niebanalny charakter. Nie posiadam podobnego w swoim zbiorze.


Ostatnim, na który padł mój wybór, jest moja osobista gwiazda wśród jesiennych lakierowych propozycji Diora - Diorette.


Takie kolory uwielbiam jesienią. Diorette jest elegancki, klasyczny, uniwersalny.

Nie mogę nic powiedzieć na temat trwałości, zresztą przyznam, że nie tym się zazwyczaj kieruję. Gdyby to był wyznacznik, nakładałbym hybrydę ;)
To co mogę natomiast stwierdzić to wyjątkowa kremowość formuły, łatwa i szybka aplikacja i krycie po jednej warstwie z efektem połysku - nie jest to cechą charakterystyczną wszystkich lakierów Diora więc ogromny plus, według mnie. Kolory są udane, mimo że nieco powtarzalne ale na jesień trudno zaszaleć z paletą barw.
Jednym słowem polecam jeśli chcecie stworzyć małą jesienną, diorowską kolekcję - te lakiery świetnie się do tego nadają :)



53 komentarze:

  1. Kolor Spring mnie zachwyca, takiego poszukuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I spring i ostatni - boskie - musztardy jeszcze szukam ładnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztarda też dobra na jesień. Z gorczyca lubię ;)

      Usuń
  3. Spring jest przepiękny i na tyle ciekawy, że zastanawiam się, czy mam coś podobnego w mojej lakierowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Daj znać :)

      Usuń
    2. No i mam - I São Paulo Over There OPI z kolekcji Brazil :D

      Usuń
  4. Mi się podoba Diorette (nazwa świetna).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Diorette wygląda bosko! Spring też mi się bardzo podoba! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kryją po jednej warstwie ♥

      Usuń
    2. Za to własnie (między innymi) kocham wysokopółkowe lakiery! <3

      Usuń
  6. Nazywa Diorette jest piekna, ale z tym spring to jakies nieporozumienie jesli chodzi o nazwe ha ha ha :) u mnie tez juz sa w sprzedazy, podobne jak cala jesienna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie kupiłaś nic twardzielko :P

      Usuń
    2. No kupilam Dior Star I to juz dwie butelki bo od razu sobie kupilam 010 na zime - mialam kupon ze znizka -20%

      Usuń
    3. Eee, podkład się nie liczy ;)
      Ja się zasadzam na nowego Sisleya.

      Usuń
    4. Jak to sie nie liczy ? Ha ha ha

      Usuń
  7. Diorette przepiękny ;)) chcę ;)) spring też ciekawie wygląda, choć nie dorastaDiorette ddo pięt ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie wróciłam z Douglasa ze swatchami na paznokciach i chyba zaraz wrócę po Diorette:)
    Spring jest piekny ale dla mnie to połączenie Essie Island Hopping z Essie Chinchilly, więc na razie sobie odpuszczę:) ale Diorette musi być mój

    OdpowiedzUsuń
  9. Spring już w buteleczce podbił moje serce :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolor od razu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Diorette ten mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że Diorette będzie faworytem, ale Spring chociaż zupełnie inny to jednak też piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my, totalnie moje kolory na jesień, nawet bym nie wiedziała na który się zdecydować ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sa :) Star i Diorette sa boskie :)
    brata Spring juz od Diora posiadam ;D róznia sie tylko troszeczke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. Star nie masz ale mnie sie podoba ;D ;D ;D

      Usuń
    2. No nie mam Star bo mi nie powiedziałaś, że kupujesz - może bym się podłączyła :P

      Usuń
  15. Spring i Diorette to moi faworyci :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne są :) jak tylko się wyrwę na zakupy zaopatrzę się w jeszcze jakieś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory iście jesienne ;) Również mam podobne barwy na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Diorette i Spring bardzo do mnie przemawiają, sama nie wiem, który bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie mam Diorette na paznokciach, bardzo podoba mi się ta kolekcja, jest taka elegancka i jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z takimi lakierami, jak tu nie kochać jesieni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała trójka jest urocza, ale Diorette to gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast