poniedziałek, 29 września 2014

Sephora Trend Report - edycja jesień 2014

Od piątku do niedzieli trwała w warszawskim CH Arkadia jesienna edycja Sephora Trend Report.
Jak co roku było mnóstwo atrakcji: eksperckie konsultacje makijażowe i pielęgnacyjne, pokazy trendów w makijażu na jesień-zimę, pokazy mody na scenie przed perfumerią.

W tym roku flagowa Sephora w Arkadii zaprezentowała swoją powiększoną powierzchnię więc na ponad 670m2 oprócz marek dostępnych w stałej ofercie sieci  zmieściła się również unikalna strefa marek niszowych takich jak np.: Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy.


W sobotę, 27 września, podczas kulminacyjnego show Trend Report, gość specjalny – Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA, zaprezentowała najgorętsze trendy makijażowe Sephora.


Look 1.
LINERS ARE HOT
Brwi sezonu jesiennego są gęste, grube i ekspresyjne, ale naturalne, wyczesane je do góry i podkreślone cieniami do brwi.
Czarną kredką należy zrobić szkic perfekcyjnej linii, poprowadzonej lekko ku górze. Na kredkę w celu zintensyfikowania barwy i przedłużenia trwałości makijażu nałożyć na szkic czarny, płynny liner.
Look dopełniają morelowo-łososiowe usta – absolutny hit tego sezonu.

Look 2. 
METALICZNE USTA
Oko jest wycieniowane matowym cieniem od wewnętrznego kącika do początku brwi, tak by cały ciężar cieniowania przenieść na wewnętrzna stronę oka. Linię rzęs zaznaczamy brązową, metaliczną kredką.
Usta obrysowujemy brązową konturówką, a następnie wypełniamy nią ich środek. Mocno metalicznej poświaty doda odrobina złotej kredki położona na środek ust.
Policzki podkreślone są bronzerem, a nad nim dodaj odrobinę złotego rozświetlacza (w tej roli świetnie sprawdzi się także perłowy cień do powiek.

Look 3.
SZARE SMOKEY EYE
Szarość będzie w tym sezonie bardzo modna. Powiekę wycieniowano 4 odcieniami: jasno srebrzysty cień na górnej powiece, jasnoszary mat wzdłuż załamania, jasny metaliczny w wewnętrznym kąciku. Ciemnoszarym matem wykańczamy zewnętrzny kącik oka. Obrys oka tworzy czarna kredka na dolnej powiece i grafitowy eyeliner na górnej powiece.
Szary makijaż górnej powieki równoważy niebieski akcent na dolnej – dolne rzęsy wytuszowane niebieska maskarą, a górne – czarną. Ramą do oczu są wyczesane i przyciemnione brwi.


Looki lansowane w sezonie jesień-zima przez światowe marki przedstawili także Krzysztof Nadziejewiec (Dior), Will Malherbe (Smashbox) oraz Dariusz Kotarski (Estee Lauder).

 Mnie najbardziej spodobał się look stworzony przez Estee Lauder:


Święto Sephory było także okazją do spotkania z koleżankami :) Na co dzień nie ma czasu na spotkania blogerskie :(

38 komentarzy:

  1. Guerlainy... Mrrr... Pamiętasz może, jakie zapachy mieli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, Imperiale, du Coq, Chant d'Arômes... ale sprawdzę w najbliższym czasie i dam znać. A może wybierzesz się do stolicy? :)

      Usuń
  2. Mega podoba mi się smokey eye, ale za nic nie potrafię sobie zrobić. Najczęściej przy próbach wyglądam jakbym miała podbite oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie bardzo umiem ale trzeba próbować. Praktyka czyni ... MUA :D ;)

      Usuń
  3. zazdroszcze uczestniczenia w tak ciekawych wydarzeniach :) makijaż Estee Lauder boski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie było świetnie. Makijaż przepiękny :)

      Usuń
  4. Mnie oczarował jeden z butikowych zapachów Van Cleef and Arpels i zaczynam robic do niego podchody ;) byłam tylko przez chwile w Srphorze w weekend bo po róż wpadłam, nie przeszkodziło mi to jednak popatrzeć na tańczących panów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatr zapachów był jak zawsze na wysokim poziomie :)

      Usuń
  5. świetne wydarzenie, a makijaż bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa, zazdroszczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na fejsiku takie jedno z Tobą i Sub zajęcie :)
    fju fju świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było...ale jak to w życiu szybko się skończyło ;) Najbardziej z tego eventu zapamiętałam Teatr Zapachów, pomimo, że tańcem się specjalnie nie interesuje to niewątpliwie jest to spore widowisko. Fajnie było się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także Agatko :)
      Teatr Zapachów jak zwykle dopracowany i spektakularny.

      Usuń
  9. Takie imprezy to ja rozumiem, świetna sprawa :)
    Mnie także podoba się makijaż stworzony przez Estee Lauder ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne wydarzenie, mam nadzieję, że też kiedyś będę miała okazję w takim uczestniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podobał bardzo makijaż zaproponowany przez Helen :) No love normalnie :), ale chyba blendowała cały ranek ;) A najbardziej zapamiętałam ściankę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny świetnie wyglądacie !!!
    Impreza świetna, szkoda, że nie wiedziałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona co roku jest w sumie o tej samej porze. Informowali na FB ale faktycznie z zaproszeniami dla blogerek w tym roku było kiepsko :/

      Usuń
  13. Gwiazdy :).
    Morelowo-łososiowe usta? Hmmm, to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też podoba się ten makijaż Estee Lauder;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za relacje, ja łakomie patrzyłam na zaproszenie i żałowałam, że do Wa-wy tak daleko... a nic zawodowego, jak na złość, nie pozwalało się użyć jako pretekstu do wyjazdu;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaz faktycznie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam na insta szok fotostory:-) czekam na Elle!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny make up ! Zdecydowanie lubie oko

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast