środa, 21 stycznia 2015

REVLON Gel Envy Longwear Nail Enamel

W styczniu Revlon wprowadził nowość w rodzinie ColorStay - Gel Envy Longwear Nail Enamel. Lakiery są o tyle innowacyjne, że łączą bazę i lakier do paznokci w jednym produkcie. Wygoda, nie powiem :)
ColorStay Gel Envy są dostępne w 30 żywych kolorach i przynajmniej trzech wykończeniach - kremowym, kremowym z połyskiem i metaliczno-żuczkowym. Musicie mi wybaczyć tę klasyfikację ale nie jestem mocna w lakierowym nazewnictwie ;)

Posiadam 5 kolorów.




Przyznam, że to jeden z nielicznych moich kontaktów z lakierami tej marki ale uważam go za bardzo udany. Nie wszystkie kolory i efekty pokochałam ale dwa z przedstawionych poniżej uwielbiam i często goszczą na moich paznokciach. Zgadnijcie które? ;)


All in to metaliczno-żuczkowy jeansowo-turkusowy (ojojoj...) kolor, do pełnego krycia u mnie wymaga 2 warstw a wiem, że czasem lubi trzy. Wymagająca bestyjka ale jaka piękna ♥

High Roller to dojrzała, soczysta, ciemna śliwka, o niesamowicie kremowej konsystencji i pięknym jednolitym połysku. U mnie jedna warstwa kochani! 


Winning Streak to kolejny jednowarstwowiec - piękny, wiosenno-letni lawendowy odcień. 


In the Money natomiast jest jasnym morskim kolorkiem z opalizującymi mikro-drobinkami. Słodki różowy Lady Luck ma natomiast mnóstwo złotej poświaty. Oba wymagają dwóch warstw.

Trwałość tych lakierów jest bardzo przyzwoita - ok. 4 dni z top coatem ale nie z tej linii. Z Gel Envy Diamond Top Coat wytrzymują znacznie dłużej - wiem, bo w salonie nałożono mi ten top właśnie.


Kto zgadnie, które dwa to moi ulubieńcy otrzyma upominek niespodziankę, a co! Ostatecznie ferie są bez śniegu więc trzeba sobie jakoś umilać :D



42 komentarze:

  1. żuczek All in i lawenda Winning Streak :)) nie wiem czemu, ale kojarzysz mi się z lawendą :)
    sama postawię jak złapię na śliwkę - boska jest :) uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremowe lakiery, ale tu z miejsca zakochałam się w tym żuczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. All in i High Roller :) świetnie wyglądają i urzekł mnie bardzo ten róż z poświatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo :))
      Puść mi maila bo niespodzianka czeka :)

      Usuń
  4. stawiam na Lady Luck i High Roller, bo np mnie się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. All in i High Roller, choć widzę, że już ktoś zgadł :) Trudne nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że jeszcze ich nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lawendowy jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tych kremowych zachwyca krycie po jednej warstwie :)

      Usuń
  9. żuczek i in the money są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. High roller i lady lack? Do mnie najbardziej przemówił właśnie ciemny, śliwkowy kolor, nie mam nic takiego jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliwka trafiona. Różowy słodziak niekoniecznie ;) Za stara jestem na takie fanaberie :D

      Usuń
  11. Mnie najbardziej przypadły do gustu High Roller i Lady Luck, i stawiam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już padłą wyżej prawidłowa odpowiedź ;) High Roller jest piękny ale Lady Luck to raczej nie moja bajka ;)

      Usuń
  12. Obstawiam, że najbardziej pasuje Ci żuczek i sliwka ) Mi się przynajmniej najbardziej te dwa podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ..."przynajmniej trzech wykończeniach - kremowym, kremowym z połyskiem i metaliczno-żuczkowym. Musicie mi wybaczyć tę klasyfikację ale nie jestem mocna w lakierowym nazewnictwie ;)" prosto i na temat :D :*

    odpowiadam, że zuczek (bo wiem, że takie lubisz) i morski (zgaduję) to Twoi faworyci :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żuczek wiadomo - niespotykany a przynajmniej rzadko :) Morski nieeeee. Śliwka - wiesz, że ja zachowawcza jestem poza tym ta jedna warstwa...miodzio :)

      Usuń
    2. kurka! no o sliwce tez pomyslałam :]

      Usuń
  14. Morelka i fiolety bardzo moje. Kiedys mialam zdecydowanie wiecej lakierow tej marki, teraz tylko jeden - mocny roz. Te mnie zainteresowaly :) Acha zuczek kompletnie nie przypada mi do mojego klasycznego gustu biurwy korporacyjnej - wole klasyke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie biurwa niby ale do roboty też raczej bym się w żuka nie przyoblekła ;)

      Usuń
    2. E tam, żuczek dobry na wszystko i do wszystkiego ;)

      Usuń
  15. Jaka jest ich cena i gdzie mozna kupic ? dzieki .-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena chyba 29zł a kupić można zapewne w Rossmannie np.

      Usuń
  16. Faktycznie daje wrażenie żelowego wykończenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory. Ja wybrałabym żuczka i śliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Laski jeśli szukacie dobrych lakierów to ja polecam Vinylux. Są po [pierwsze trwałe, cudne kolorki i jeszcze na dodatek łatwo się je nakłada. Ja swoje zamawiam w internecie
    http://www.prokosmetyk.pl/kategorie/116/Lakiery_Vinylux.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ładny na swój sposób, ale najbardziej "mój" jest żuczek i ciemny fiolet.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast