piątek, 21 grudnia 2012

Czas podsumowań - moje podkłady.



Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Dlatego też dzisiaj chcę Wam przedstawić zestawienie podkładów, których używałam lub używam aktualnie. 

W  tabelce (miło czasem poudawać, że się lubi matematykę) znajdziecie podkłady do skóry suchej i takie elementy poddane ocenie, które są dla mnie najważniejsze w podkładzie. Znajdują się w niej także podkłady już niedostępne w regularnej sprzedaży, ale skoro podsumowanie to podsumowanie, poza tym podkład to jeden z niewielu kosmetyków, które staram się zużyć do końca i czasami trwa to tyle czasu, ze zdąży zostać wycofany.



1 – Kanebo Sensai Fluid Finish SPF 15
2 – Lancôme Teint Miracle
3 – YSL Teint Radiance
4 – Guerlain Parure Aqua
5 – Illamsqua Light Liquid Foundation
6- Lancôme Photogenic Lumessence
7- Estée Lauder Nutritious Vita-Mineral Makeup
8- Dior Capture Totale Radiance Restoring Serum Foundation

W tabelce nie zmieścił się mój ukochany Dior Capture Totale, ponieważ ... nie mogę go porównac do żadnego poniższego podkładu. Jest to mój ideał, krem koloryzujący, nawilżający i podkład w jednym. Opisywałam go TU.



Kanebo Sensai Fluid Finish
SPF 15
Lancôme Teint Miracle
SPF 15
YSL Teint Radiance
SPF 20
Guerlain Parure Aqua
SPF20
Illamsqua Light Liquid Found.
Lancôme Photogenic Lumessence
SPF 15
EL Nutritious Vita-Mineral
SPF 10
nawilżenie
bardzo dobre
średnie
średnie
dobre
średnie
dobre
średnie
trwałość
powyżej 8 godz.
mniej niż 8 godz.
mniej niż 8 godz.
do 8 godz.
mniej niż 8 godz.
do 8 godz.
mniej niż 8 godz.
podkreślenie suchych skórek
nieco
nieco
tak
nie
nie
nie
nieco
wygładzenie
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
krycie naczynek
dobre
dobre
średnie
dobre
dobre
dobre
średnie
krycie przebarwień
dobre
dobre
dobre
dobre
dobre
dobre
dobre
efekt na skórze
nie rozświetla mocno

satynowy
lekki mat
second skin, wyraźny „glow”
satynowy
no makeup
lekki mat
delikatnie rozświetla
no makeup
odcień
102 Ivory
01
4
02
133 (bardzo jasny)
01
1.0
gama odcieni
9
w PL 5
w USA 15
9
4-5
ok.10
w PL 5
w USA 15
?
opakowanie
szklane
szklane
szklane
szklane
plastikowe
szklane
plastikowe
dostępność
dobra
dobra
on-line
zastąpiona przez Parure de Lumière
już niedostęp-
ny
dobra
już niedotęp-
ny
cena
176zł
165zł
£30
-
-
189zł
ok. 160zł

12 komentarzy:

  1. Szkoda ze posta nei widac w blogrollu bo to fantastyczne podsumowanie!
    Po tej tabeli chyba kupilabym najchetniej Kanebo :) nigdy nawet nie mialam do czynienia z ta marka

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam żółtego podkładu - nie takiego kurczaka, ale wiadomo - z przewagą żółto-oliwkowego pigmentu, żeby dopasować go do skóry ciała i w oko wpadła mi właśnie Illamasqa, ale skoro już niedostępna... chlip chlip...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, żadnego podkłądu dla siebie nie wypatrzyłam. Świetna na tabelka porównawcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie, ja mam glow po Parure aqua i wcale mi nie kryje jak trzeba:) Ale ja mam inne preferencje podkładowe:) A Dior Capture Totale to jest juz inna półeczka i generalnie korci mnie sprobowac Guerlain tego kremowego Parure lumiere

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkłady nie dla mojej cery, ale zestawienie ładne, konkretne i przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post, a gama kolorystyczna całkiem spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dior Capture Total jest faktycznie świetny, myślę, że kto miał, zakochał się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam Kanebo Fluid Finish i nie zamienię go na żaden inny :) Miałam Guerlain Parure extreme i dla mnie to zupełnie nie było to :(

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast