środa, 19 grudnia 2012

Wynik konkursu - Meteoryty wędrują do .... :)

Konkurs na moim blogu, w którym nagrodą są Meteoryty Guerlain dobiegł końca więc czas ogłosic zwycięzcę.
Trudno mi było podjąc decyzję bo właściwie wszystkie odpowiedzi  były godne uwagi, tym niemniej zwycięzca może byc tylko jeden, no chyba, że każdemu przyznam po jednej kulce? Żarcik ;)

I tak Meteoryty Guerlain 

wędrują do ....

Candy Killer

Candy napisała po prostu, że jej ukochana firma kosmetyczna to:

"Lily Lolo, ponieważ są to kosmetyki mineralne, które po prostu uwielbiam. Cudowna paleta kolorów cieni, przepiękne mineralne róże, które ślicznie podkreślają policzki . A przede wszystkim za filozofię i spójny wizerunek". 
 
Gratuluję a wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie serdecznie dziękuję i Życzę cudnych prezentów pod choinką :)


25 komentarzy:

  1. O, faktycznie Lily Lolo jest bardzo interesująca, gratuluję Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy pozytyw w tym tygodniu i to taki :) dziekuje pieknie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj daj po jednej kulce:)))Będzie sprawiedliwie hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , jaki piękny prezent po choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)

    dlugo myslalam nad odpowiedzia w konkursie, niesamowicie trudno bylo wskazac jedna firme!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez uwielbiam Lily Lolo i Meteoryty ....
    gratulacje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo WOW CUKIERASIE gratuluje i pocichu zazdraszczam bardzo !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :-) Zapomniałam zupełnie, że brałam udział w zabawie i kupiłam sobie swoje kuleczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęsciara:)a daj po jednej każdemu :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast