sobota, 22 grudnia 2012

MAC Après Chic na chwilę przed premierą + post o podkładach

Od przedwczoraj walczę z opublikowaniem posta o podkładach. Opublikował się na blogu ale nie widac go w Waszych blogrollach :( Jeśli więc macie ochotę poczytac o moich podkładach to zapraszam niżej.

Dzisiaj natomiast kilka swatchy produktów, na gorąco, z nowej kolekcji MAC Apres Chic (KILK), która pojawi się w styczniu.

Pro Longwear Eyeliner Night Trail
Mineralize eyeshadow Frost At Night
Tinted Lip Balm Pure&Tender


Cień Frost At Midnight jest to czarno-granatowo-srebrny kolor. Na sucho nie da się moim zdaniem nałożyc, jest jak ulotny pyłek natomiast na mokro daje mocny efekt blink blink w sam raz na Sylwestra. Nałożony na kredkę Night Trail nadaje jej ciekawy opalizujący efekt.


Kredka Pro Longwear to idealnie pasujący do cienia kolor - głęboki czarno-granatowy odcień. Podoba mi się.


I na koniec Tinted Lip Balm w kolorze różowej, zgaszonej landrynki Pure&Tender z mikroskopijnymi drobinkami, których na ustach nie widac. Nadaje ustom naturalny wygląd.


Jak kolekcja pojawi się w salonach na pewno przyjrzę się różom i szminkom.

Miłego przedświątecznego weekendu :*


23 komentarze:

  1. Kredka jest bardzo ladna, ale cien mi jakos nie podchodzi :)
    zaraz zarkam na podklady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień nie jest łatwy ale mam nadzieję, że go okiełznam :)

      Usuń
  2. ja też ciekawa jestem róży:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie oblukac:-) choć się zdenerwuje jak się znowu okarze ze niektóre kolory bedą nuz wyprzedane :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie tak źle. Musisz po prostu udac się do salonu zaraz po wprowadzeniu kolekcji.

      Usuń
  4. cień Frost At Midnight piękny :> choć jak wielu róże interesują mnie najmocniej :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyłka ta kolekcja nie urywa ;) mnie kusi z niej jedynie pędzel 287 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ten Mac! Cień jest świetny, taki wielowymiarowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cień mi się bardzo podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk cudny! Uwielbiam takie delikatne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cień z MACa jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno przyjrzę się różom i cieniowi Ice.

    Kolorki pasują Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście cień na kredce wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. dawaj makijaż z tym cieniem! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast