poniedziałek, 10 grudnia 2012

MAC Après Chic zapowiedź



W styczniu MAC znowu szykuje dla swoich fanów ucztę kosmetyczną. Jedną z kolekcji dostępnych w nowym roku będzie APRÈS CHIC
Kolekcja zawiera produkty mineralne, szminki, lakiery, kredki do oczu, tusz, pędzle.


„Fantastyczny wygląd zaczyna się od błyszczącego pudru M·A·C Mineralize Skinfinish oraz różu Mineralize Blush aplikowanego przy pomocy pędzla 187 Duo Fibre Face Brush.
Użyj pędzla 287 Duo Fibre Eye Shadow Brush aby nakładać warstwy kolorów cieni Mineralize Eye Shadow.
Błyszczyk Mineralize Tinted Lip Balm nada ustom miękkości a przy tym cudnego koloru i błysku. Gdy zdejmiesz rękawiczki błyśnij lakierem Nail Lacquer w kolorze Dangerously Fun i rozgrzej towarzystwo do czerwoności.” (materiały prasowe MAC)

Szminki w kilku wykończeniach. Sugerowana cena 86zł


Après Chic -ceglasto-różowa czerwień (cremesheen)


Cozy Up - głęboki karmel (matte)


Haute Altitude - niebieskawy róż (amplified)

Hot Chocolate - śliwka (satin)

Warm Companion - bez ze złota perłą (frost)
  
Cienie mineralne - Mineralize Eyeshadow. Sugerowana cena 96zł

Fireside - ciemna śliwka z szarością i fioletem

Frost at Midnight - granat z szarością

Ice - brzoskwinia z bielą

Silver Birch - szary z brzoskwinią

Winter Pursuit - miedź z szarością

Róże mineralne -Mineralize Blush. Sugerowana cena 100zł

Alpine Bronze - karmel

Amber Glow - ciepła brzoskwinia

Gentle - malina z perła

Rozświetlający puder mineralny - Mineralize Skinfinish. Sugerowana cena 115zł

Porcelain Pink - różowy koral ze złotem

Stereo Rose - koral ze złotymi refleksami

Balsam do ust - Mineralize Tinted Lip Balm, Sugerowana cena 90zł


Nice & Simple - złotobrązowy z perłą

Pure & Tender - śliwkowy beż

Rosy Romance - śliwkowy z różową perłą

Slightly Nude - koralowy z różową perłą

Stay Warm! - kremowy jasny róż

 Kredki do oczu - Pro Longwear Eye Liner. Sugerowana cena 80zł


Black Ice - czerń

Mountain Air - stalowy błękit

Night Trail - granat

Rich Experience - brąz

Snow Shadow - fiolet

Lakiery do paznokci. Sugerowana cena 65zł


Dangerously Fun - czerwień z odcieniem niebieskim

Hangin’ Loose - beżowy róż
Zoom Waterfast Lash - czerń. Cena 75zł
 Pędzle


187 Duo Fibre Face. Cena 215zł

287 Duo Fibre Eye Shadow. Cena 145zł


I jak? Kusi Was coś?
Przyznam, że do produktów mineralnych MAC przekonałam się niedawno ale od tej pory jestem pod wrażeniem, głównie cieni więc zapewne i tym razem wpadną one w moje ręce. Poza tym kolekcja kolorystycznie jest bardzo moja, ciepłe, koralowo-pomarańczowe tony to coś, co tygrysy lubią i to  bardzo. Szminki również wyglądają ciekawie, zwłaszcza, że każdy znajdzie coś dla siebie moim zdaniem jeśli chodzi o kolory i o wykończenie.

25 komentarzy:

  1. I znów przepadłam, piękne kolory pomadek i te cienie...mmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał karmel i ceglasto-różowa czerwień. Zarówno cienie jak i róże wydają się piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie mogą być super, i ta jasna pomadka :)i te róże - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haute Altitude wpadła mi w oko :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczeze powiedziawszy, mam dosyc limitek MAC’a.
    Po pierwsze jest ich za duzo, po drugie sa kiepsko dostepne – u mnie zakupienie czegokolwiek graniczy z cudem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresowała pomadka Haute Altitude ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja do minerałow jak pies do jeża,ale zobaczę jak to wszystko będzie wyglądało na żywo ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. no moim zdaniem bardzo udana ta kolekcja, na wiele rzeczy by się skusiła gdybym mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o dziwo podoba mi sie brzoskwiniowy roz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Skuszę się na śliwkową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory pomadek są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności:)pomadki, kredki i róż w kolorze brzoskwini piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udana kolekcja! Podoba mi się niemal wszystko. Czas zacząć odkładać pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż malina z perłą byłby idealny dla mnie. Piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Après Chic - śliczna szminka, ale wolałabym matową :/

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, dziękuję bardzo, postoję.. co za ceny:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie mega urzekły: pomadka najbardziej Haute Altitude oraz Chot Chocolate, Après Chic.
    puder Porcelain Pink,
    błyszczyk Pure&Tender
    kredka Mountain Air
    róż Amber Glow
    pędzelek 287
    i wszystkie cienie chcę oraz lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te cienie i roze super!

    Libster Blog zostalas otagowana. zapraszam do zabawy
    http://axxxasworld.blogspot.com/2012/12/libster-blog-moje-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż Amber Glow przeeepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż Amber Glow jest cudowny i te balsamy do ust. Rosy Romance *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio dorwałam Alpine Bronze. Jest przypiękny. Ładnie wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast