czwartek, 27 grudnia 2012

MAC Après Chic collection - swatches



Jedna z wiosennych kolekcji MAC o nazwie Après Chic dostępna będzie już od 2 stycznia w salonach.Więcej można poczytac o niej TU.

Zapraszam Was na mały spacer po niektórych produktach :).

Po lewej Extreme Dimension Lash
Mineralize Skinfinish, Mineralize Blush i Mineralize Eye Shadow



1 – Haute Altitude

2 – Warm Companion

3 – Après Chic

4 – Cozy Up

5 – Hot Chocolate

 Mineralize Eye Shadow:
1 – Ice

2 – Winter Pursuit

3 – Silver Birch

4 – Fireside


Słocz Frost At Midnight możecie obejrzeć TU.

Od stycznia dostępna będzie również kolekcja STUDIO obejmująca podkłady i pudry w nowych odcieniach oraz palety korektorów.

Moje zdobycze prezentują się następująco i pokażę je (opiszę) w najbliższym czasie, w bardziej sprzyjających okolicznościach przyrody, czyli jak w końcu rozstąpią się chmurzyska, ponieważ nie dysponuję namiotem cieniowym bo, ponieważ, że go nie lubię ;)



33 komentarze:

  1. z tym namiotem dobre, uśmiałam się hahah ;))
    A ja przyjrzałabym się bliżej pomadką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe są, chociaż dla mnie tylko Apres Chic i Haute Altitude właśnie.

      Usuń
  2. Ja się nie mogę doczekać podkładu w kolorze NC10, w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminkę wybrałaś genialną:)podoba mi się cała kolekcja zwłaszcza szminki i MSF:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem zazdrosna bo ja nie mam takich chodów aby oblukać i kupić wcześniej produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. łaadne, a czemu nie lubisz namiotu, tak byśmy już słocze oglądały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odziera zdjęcia z duszy o ile fotki przedmiotów takową w ogóle posiadają ;)

      Usuń
  6. o matko i córko! Palety korektorów... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą? Mnie średnio ale faktycznie jest wybór.

      Usuń
  7. W uk kolekcja jeżeli juzndostepna online. Ja chce MSF różowy oraz podklad w kolorze NW13, który mam nadzieje ze nie będzie sie utlenial.

    OdpowiedzUsuń
  8. namiot bezcieniowy mi też uprzykrza życie, szczególnie jego składanie ;] W oko wpadł mi tylko cień Ice, ładnie iskrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie pogardziłaby namiotem bezcieniowym, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie najbardziej zaciekawiły palety korektorów. Cienie też wyglądają smakowicie:)
    Zazdroszczę bliskości MACa;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ciezko sie robi zdjecia z namiotem bezc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ chyba bardzo miło i przyjemnie. Poza tym fotki są piękne, takie jak z czasopism ale ja jakoś nie lubię ;)

      Usuń
  12. od 2 stycznia a Justynka juz oczywiście ma czego jej szczerze zazdroszczę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrośc Kasiu. Sporo mnie te "chody" kosztowały, kasy i czasu ;)Nie ma nic za darmo :D

      Usuń
  13. te korektory mnie bardzo zaciekawily :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaję się na mój pierwszy w życiu kosmetyk od MAC.
    Kto wie, czy nie upoluję czegoś z tej kolekcji :)
    Dzięki za możliwość podglądnięcia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupki! ja dziś macałam, ale nic mnie nie chwyciło za serce ;) kupię chyba tylko pędzelek 287 do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja 5tego muszę być koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napaliłam się na kilka rzeczy, ale pewnie już ich nie będzie jak wrócę do Warszawy :(

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast