piątek, 30 maja 2014

2 niezapomniane dni z marką Oceanic

Niektóre koleżanki bloggerki już opublikowały swoje relacje z pobytu w Sopocie i Gdańsku, który zorganizowała dla bloggerek marka Oceanic. Wyjazd pomyślany był jako przyjemne z pożytecznym - odpoczynek i relaks w połączeniu z wizytą w fabryce Oceanic w Trąbkach Małych oraz zwiedzaniem Gdańska z przewodnikiem miał dla mnie taki charakter. Tak lubię ;)

Markę Oceanic miałam przyjemność poznać jakiś czas temu, gdy uczestniczyłam kilka razy w spotkaniu z właścicielką Panią Dorotą Soszyńską oraz w prezentacji nowości AA i Diego dalla Palma – marki, której Euro Fragrance, druga firma będąca własnością Państwa Soszyńskich, jest dystrybutorem.

Oceanic zatrudnia ponad 300 osób, produkuje ponad 2 mln. produktów miesięcznie a udział marki AA w polskim rynku kosmetyków do pielęgnacji twarzy to ok. 10%.

W Trąbkach Małych miałyśmy możliwość zwiedzenia fabryki, laboratorium i magazynu Oceanica. Teren fabryki nie przypomina w niczym miejsca, które zazwyczaj kojarzy nam się z produkcją. Jest tam bardzo zielono, czysto i … przytulnie. W fabryce Oceanica, jako jedynej w Polsce jest możliwa produkcja leków, co zresztą marka czyni. Znacie zapewne Hydrocortyzon produkcji Oceanic i balsam rozgrzewający Extra Strong.



Jakkolwiek wizyta w fabryce była dla mnie bardzo ciekawym elementem wyjazdu pozostałe punkty wycieczki przeszły moje najśmielsze oczekiwania.
Tylu smakowitych, wyjątkowo zaserwowanych posiłków, które miałyśmy możliwość spożyć w klimatycznych restauracjach nie miałam okazji dotąd spróbować. Oceanic zaserwował nam także zakwaterowanie w eleganckich apartamentach i popołudnie w SPA w sopockim Sheratonie.


Ostatniego dnia czekało nas zwiedzanie Gdańska z przewodnikiem.

Przyznam, że nie sądziłam, że marka może w taki sposób docenić naszą „pracę”. To się nazywa prawdziwy szacunek i dbałość o bloggerki! Poczułam się autentycznie wzruszona. Organizacja ze strony PR marki Oceanic była na najwyższym poziomie.


Ten wyjazd był dla mnie również okazją do spotkania z innymi bloggerkami urodowymi, lifestylowymi, które oczywiście znam gorzej lub lepiej z innych spotkań i eventów. Ten 2-dniowy wyjazd był jednak wyjątkowy. Poznałam dziewczyny z innej, niekosmetycznej, że się tak wyrażę strony i jestem zbudowana tym doświadczeniem. Dziewczyny, jesteście wyjątkowe i wierzę, że większość urodowej blogsfery jest taka.
Mam nadzieję, że kiedyś będzie jeszcze okazja się spotkać i pogadać o wszystkim i o niczym.
Żadna blogerka nie jest samotną wyspą i tego będę się trzymać :)


48 komentarzy:

  1. Wspaniały wyjazd:)
    Ja też w tamten weekend doświadczyłam blogerskich relacji oraz kosmetycznych i kulinarnych doznań:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze :) poza tym nie wiem kto jest kto bo nie rozpoznaje...tzn tylko Pieknosc Dnia i Agata ma nosa..
    Lubie AA kiedys mieli rewelacyjna maske koralowa do ciala - produkt absolutnie na skale swiata ekskluzywnych kosmetykow. Poznalam kiedys pania Dorote S. ktora jest bardzo sympatyczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Pani Soszyńska to przemiła bardzo bezpośrednia osoba :)

      Usuń
  3. Musiało być fajnie zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Podglądałam Was sobie na bieżąco na IG :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wyjazd, rozpoznałam tylko 4 znane mi blogerki, szkoda, że nie miałam okazji poznać reszty dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, zazdroszczę takiej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego wyjazdu ;]
    Wszystko pieknie zorganizowane,dbałość w kazdym szczególe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. temat rzecz jasna do powtórzenia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię, czy któraś marka pokona Oceanic i ten wyjazd ;)

      Usuń
  9. świetne spotkanie i musiało być bardzo udane i miło spędzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Swietne towarzystwo i idealny wypoczynek :)

      Usuń
  10. Zazdrosc mnie chwyta ech:) Taki wyjazd to ja rozumiem, lepsze niz wczasy:) PR stanal na wysokim jak nienajwyzszym poziomie zwazywszy co sie teraz dzieje:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja twarzowo wyszłam! :D
    Ale nie ważne, ważne że wspomnienia cudowne! Również czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kochana, ale Was porozpieszczali .. Wow ! No to jest dopieszczenie co się zowie ! Da się ? Da się !

    OdpowiedzUsuń
  13. To was dopiescili. Super sprawa taki wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wycieczka! oczywiście nigdy nie byłam w tamtych rejonach, ja nigdzie w Polsce nie byłam, muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybij piątkę bo ja też slabo znam Polskę :/ Wstyd.

      Usuń
  15. Super! Swietnie, że sie tak dobrze bawiliście i jestem pod wrażeniem organizacji całego przedsięwzięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PR na najwyzszym poziomie i do tego przemiły :)

      Usuń
  16. Super wyjazd :) u nas to standard ze tak eventy dla bloggerek wygládajá.
    cieszé sié ze jestes tak zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas juz tez coraz więcej firm docenia blogerki.

      Usuń
  17. Oj jak bym chciała żeby mnie ktoś tak "porozpieszczał"... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Od niedawna używam kosmetyków AA i jestem bardzo mile zaskoczona, że są tak dobre. A wycieczka fajna, mam nadzieję, że odpoczęłaś troszeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna używam AA głównie do higieny ale kremy np.stosuje sporo pań w mojej rodzinie i chwalą.
      Odpoczęłam :)

      Usuń
  19. Bardzo budująca ta parafraza w ostatnim zdaniu : Dobrze coś takiego czytać. :) Gratuluję takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W blogsferze dziwne rzeczy się dzieją ale blogerki muszą trzymać się razem :)

      Usuń
  20. dzięki za rozmowę :* trzeba to powtórzyć!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne takie spotkanie, nie tylko z marką ale i z innymi blogerkami:) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam już relacje na innych blogach i powtórzę się, miałyście świetny wypad :)
    Sopot jest piękny, byłam tam 2 lata temu podczas wakacji nad Bałtykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda trochę nie dopisała ale poza tym było super :)

      Usuń
  23. Sopot to urocze miejsce. Chciałbym jeszcze kiedyś tam pojechać. ..

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast