piątek, 9 maja 2014

Post na piątkowy dzień - DIY

Ostatnio choróbska nie chcą opuścić mojego domu. Chorują dzieci, potem my z mężem się od nich zarażamy i tak w kółko. Ma to swoje dobre strony tylko dlatego, że gdy jestem już w stanie ruszać rękami i nogami i wyłażę z łóżka odbija mi hormon DIY :)

Ostatnio "upiększyłam" pokój córki. Ma już co prawda całe wielkie 9 lat ale na szczęście nie będzie raczej typem emo i lubi kolor więc wprowadzam go do jej pokoju.

Kiedyś, gdzieś podpatrzyłam fajny pomysł na zdjęcia wiszące na ścianie w dziecięcym pokoju i jakiś czas temu w ten sposób "obrobiłam" kilka zdjęć córki.


Od razu powiem, że jeśli macie dwie lewe ręce do takich prac to ten post jest dla Was :)

Będziecie potrzebowały ramkę, ja w swoje włożyłam trochę więcej pracy bo wykończyłam je metodą decoupage ale baaardzo prostą, tasiemkę z pasmanterii, zszywacz tapicerski i oczywiście zdjęcie pociechy :)

A cała praca wygląda tak oto :


Efekt na ścianie:


Jeśli chciałybyście dowiedzieć się jak w prosty sposób, metodą decoupage upiększyć takie ramki to dajcie znać.

Miłego weekendu :*


51 komentarzy:

  1. Nie koleguję się z Tobą! Może jeszcze powiesz,że umiesz gotować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, człowiek nie jest aż tak wielofunkcyjny ;) ale jeśli jesteś spragniona kulinarnych doznań to udostępnię na kilka dni bloga mojemu mężowi i zapewniam, że padniesz ;)

      Fajne te ramki?

      Usuń
  2. No dobra, jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to pomyślałam, że to jest nie do ogarnięcia, ja nie mam zupełnie talentu do robótek ręcznych. Ale faktycznie, na spokojnie, to jest kwestia tasiemki i wcale nie jest skomplikowane (oczywiście do momentu tasiemek, w decoupage nawet nie wnikam).
    Trzeba przyznać, że i proste i urocze w swym efekcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste jak konstrukcja cepa :) Ja nie mam czasu na praco i czasochłonne zabawy tego typu, chociaż nawet decoupage, który już wymaga więcej nakładów nie jest aż tak czasochłonny, gdy się dojdzie do wprawy :)

      Usuń
    2. No właśnie, jak się dojdzie do wprawy :))

      Usuń
    3. Na początku potrzeba cierpliwości ale jak to człowieka wycisza - super sprawa w tym naszym zagonieniu :)

      Usuń
  3. Piękna ramka. Świetny pomysł z tą wstążką. Na ścianie wygląda bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój ale wykonanie i efekt na tyle mi się spodobało, że wdrożyłam ;)

      Usuń
  4. Urocze w swojej prostocie. Chętnie poczytam jak zrobic takie wzorki ta metodą. zawsze mnie to ciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci wyszły :) też mam podobną ramkę w bieli i granacie/niebieskim :) tylko wzór kwiatowy odrobinkę inny zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. ramki rewelacja, sama chciałabym mieć coś takiego u siebie w pokoju :) ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ramki, ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są naprawdę proste do zrobienia. Ja też szczególnie uzdolniona nie jestem ;)

      Usuń
  8. Wiesz że ja uwielbiam takie przedmioty, do tego wykonane własnoręcznie. :) Dałaś mi wspaniały pomysł. chętnie oprawię tak zdjęcia córek i wnuków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie, no i zdjęcie jakie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze chcialam robic sobie sama ubrania tylko maszyny brak ;D o i robic sobie bizuterie ;D moze zaczne od prostej ramki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuterie też robię. Pokażę niebawem jakie to proste :) Zaglądaj :)

      Usuń
    2. "Biżuterie też robię": ja chyba się wpisuję z tego bloga;)

      Usuń
    3. Nie rób mi tego! Nudno będzie bez Ciebie.
      A zobaczysz, że robienie biżuterii jest równie proste jak te ramki ;)

      Usuń
    4. na pewno bede zaglądac w takim razie ;D bo juz narzędzia sobie kupilam ale surowców brak ;D

      Usuń
  11. A ja to bym się właśnie zakolegowała ... :D Zdolniaszka z Ciebie !
    Oj wolałam ja ten okres pokoju mojego dziecia , niż ten już pomału dorosły :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Świetnie to wygląda! I wykonanie chyba mało skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu piknie. Chyba walnę taką ramusię swojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no popatrz jakie to sprytne. A ja nie mam się gdzie z ramkami podziać, teraz już wiem że zawisną na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ich tyle stoi, że w końcu zaczęłam ściany obwieszać ;)

      Usuń
  15. Świetny pomysł i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś jak już będę miała piękna córcię to dokopię sie do tego posta i jej takie ramki zrobię ;) narazie w rodzinie tylko płci męskiej przybywa, wiec mam nadzieje, że ja zmienię trochę przyszłe pokolenie mojej rodziny na bardziej damskie ;) Córeczkę masz śliczna! I dobrze, że nie ma ciągot w kierunku emo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem córeczki bo dziewczynki są słodkie. No chyba, że się w emo zmienią ;)

      Usuń
  17. Super! jak chcę krok po kroku Kochana jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nie ma kroków ;) Tniesz tasiemki na odpowiednią długość, przytwierdzasz zeszywaczem do ramki, wiążesz kokardkę i voilà :)

      Usuń
    2. to muszę spróbować:)

      Usuń
  18. Urocze :) ja niestety mam dwie lewe ręce, a i cierpliwości mi brak do takich rzeczy. Za to bardzo chętnie dowiem się jak zrobić takie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny efekt i w sumie proste do zrobienia. Coreczka i synek - przecudowni sa. Kocham dzieci. Nieustajace zrodlo czystej milosci.
    Jak wiesz bardzo lubie "zrob to sam" i wnetrzarstwo (trudne slowo uff). Bardzo mi sie podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te małe, niebieskie kwiatuszki są niezwykle urokliwe;) Mnie ciągle trzyma zauroczenie biało-niebieską holenderską porcelaną, która ostatnio królowała też w modzie. Twoja wersja jest bardziej dziecięca, ale w końcu tak miało być;) Dobrze, że córka jest typem lubiącym kolory!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda. Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ramka. pięknie ozdobi pokój :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast