sobota, 17 maja 2014

Jest słonko więc jest wiosenne rozdanie - przybywajcie :)

Moje drogie czytelniczki :)
Po kilku dniach ulewnych deszczy wyszło wreszcie u mnie słońce, yupiii!
Pogoda MUSI się utrzymać chociaż do jutra bo jutro wielki dzień w życiu mojej córy - 
Pierwsza Komunia

Cieszę się z tego, cieszę się z pogody i tą radością dzielę się z Wami w postaci 

WIOSENNEGO ROZDANIA

w którym do zgarnięcia jest taki sympatyczny maluszek:


Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić trzy warunki:
1. być obserwatorem mojego bloga,
2. udostępnić informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem i linkiem do tego posta na swoim blogu lub FB
3. wypełnić poniższy formularz.

Wyniki podam w ciągu 2 dni po zakończeniu rozdania.

Pozdrawiam Was ciepło i przepraszam za ten dzidzio-piernikowaty ton ale słonko raduje duszę mą ;)



Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm z dn. 29/07/1992




39 komentarzy:

  1. Kobiety lubią dostawać kwiaty - zwłaszcza takie :D
    Trzymam kciuki, by jutro pogoda dopisała, powodzenia w ogarnianiu "okołokomunijnego" zamieszania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest słodki :) Ja swój bardzo lubię i często używam.
      Trzymaj, trzymaj. Im więcej kciuków, tym większa gwarancja pogody :)

      Usuń
  2. To niech ta pogoda trwa i trwa a jutro niech się wszystko uda!
    Pokazesz swoją stylizację na jutro?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia, trzymaj kciuki :)

      Stylizacja mówisz? ;) Ja nadal obawiam się, że wystąpię w kaloszach i sztormiaku :/

      Usuń
    2. jestem za stylizacją ! :D

      Usuń
  3. wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odganiam zatem wszystkie chmury ;-)
    Na pewno wszystko uda sie -pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jutro goszczę się na komunii u mojego siostrzeńca więc podwójnie trzymam kciuki za pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja też trzymam za pogodę u Ciebie :)
      Biedne by były te dziciaki :/

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za pogodę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, też idę jutro na komunię, ale jako gość :D
    Też się u mnie słonko ukazało i z tej okazji nieco pogrillowaliśmy ;)
    Trzymam kciuki za jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! U mnie od czwartku nieprzerwanie leje :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Peach pop i jest cudny. Coś wysłałam, ale nie wiem czy dobrze to wyszło, bo amatorka totalna ze mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję Cię na bloglovin, myślałam, że tu też jestem ):/

      Usuń
    2. No i powodzenia w ten piękny dzień ;)* Moją córcię czeka za rok.

      Usuń
  10. Kochana, trzymam kciuki za pomyślność tego pięknego Dnia :D tule Was do serca !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się Kochana, że u Ciebie zaświtało słoneczko :)
    U nas dziś była przecudowna, letnia pogoda :) 24 stopnie plus i ani chmurki.

    Buziaki i powodzenia jutro dla Ciebie i Córy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja byłam tydzień temu na komunii chrześniaka Małżonka, przynajmniej nie padało, ale niesamowicie zimny i mocny wiatr też dał w kość ;/ oby u Ciebie jutro było pięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że od jutra pogoda będzie fantastyczna! Wszystkiego dobrego dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Złożyłam specjalne zamówienie na pogodę, dla Was też. :) Życzę wspaniałej niedzieli, dużo prezentów, uduchowienia oczywiście też. ;))) A teraz idę dołączyć baner. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje, że u Was jest takie samo słoneczko jak u mnie i całe przyjęcie uda sie idealnie ;)) Rozdanie rewelacyjne, ten kwiatuszek jest naprawdę kuszacych ;) Gdy tylko dopadnie komputer będę sie zgłaszać. Na telefonie mam problem z oddaniem banały do bloga z jakiegoś dziwnego powodu:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za pogodę! i wielki dzień Twojej Córci, pamiętam jak sama przeżywałam ten dzień, dla dziecka to tak samo ważne jak dla dorosłego ślub:P

    OdpowiedzUsuń
  17. To wielki dzień :) Ja miałam dziś w kościele rocznicę komunijną chrześniaka , na szczęście dziś już nie padało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już po. Wasze trzymanie kciuków pomogło. Wielki buziak ode mnie i od córy :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem że w Warszawie w niedzielę było piękne słonko :) Sama byłam na spacerku na Przedmieściu K-m :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszło :) Trzymam kciuki, za wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To nam zrobiłaś niespodziankę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. o jak cudownie :) takie kwiatkowo różowe slonce to sama przyjemnośc ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rozdanie, mam nadzieje, ze pogoda dopisala.

    OdpowiedzUsuń
  24. Banner jest wstawiony na pasku ;) Razem z datą końcową ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wspaniałą ma fakturę ten róż :) Zgłosiłam się oczywiście do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast