piątek, 2 maja 2014

Taki mam klimat :)

Grecja - wakacje, oliwne gaje, nasycone błękitem niebo i woda, błogie lenistwo. 


Wyspy greckie – białe mury, niebieskie okiennice,  proste meble, niebieskie krzesła, bawełna i płótno.


Sypialnia – własnoręcznie pobielona komoda, tymi ręcamy malowane niebieska szafka nocna i krzesło, malinowo-słoneczna apaszka zamiast nieziemsko bujnych różaneczników, obraz stojący nie wiszący.
Taki mam klimat. Nie do końca kreteński ale mam wciąż nadzieję, że nie kretYński ;)




Kot - symbol urodowej blogsfery ;)


Udanego świętowania :)


55 komentarzy:

  1. Dobrze bym się czuła u Ciebie w takim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Grecji nie byłam ale taka biało-niebieska dzielnica jest w Rabacie i tam to nawet mi się podobało:)
    Sypialnia fajnie wyszła, podeślę Ci zdjęcia mojej, to coś mi wyczarujesz, skoro takie talenta masz:)

    Zdjęcia...wakacyjnie...cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marny ze mnie dekorator. Nad swoją długo dumałam.

      Usuń
  3. Cudownie! Komoda piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent Kobieto:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę mieć grecki dom <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie mydło i powidło bo jeden styl szybko by mi się znudził.

      Usuń
  6. piękną masz komódkę :) a klimat do sypialni cudowny, bardzo relaksujący pomimo mocnego odcienia niebieskiego :) ach jak mi się Grecja marzy w tym roku mmmm......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, odpoczywam tam i mogę się ukryć przed domowym zgiełkiem :)

      Usuń
  7. Uwielbiam klimat Grecji, Krety czy Sycylii. Wszelkie suche gorące nadmorskie klimaty z białą zabudową i takimi też meblami. Do tego okiennice i ogrom kwiatów :) Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, zawsze marzylam by mieszkać w takim miejscu ale ponieważ nie mieszkam to chociaż mam namiastkę :)

      Usuń
  8. bardzo ladnie wyszlo .) ach zatesknilam za Grecja....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopracowuję jeszcze ale już jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. a co chcesz jeszcze dodac, odjac lub zmienic? Kocham Grecje... neistety ostatni raz bylam tam chyba z 10 lat temu..

      Usuń
    3. Pracuję nad zasłonami a że mam okna połaciowe to jest to karkołomne zadanie :/

      Usuń
  9. Ach, cóż za genialna sypialnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem dumna, że część prac sama wykonalam.

      Usuń
  10. Ale pięknie! Pomyślałam że naprawdę jesteś na Krecie, zdążyłam już pozazdrościć, ale i tak zazdroszczę. :D Zazdroszczę, pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym być :)
      Już niedługo wakacje Dorotko. Miłego świętowania.

      Usuń
  11. Pięknie, a nawet bajkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Czy bajkowo nie wiem ale przytulnie mimo bieli.

      Usuń
  12. Kocham Grecję!! Byłam tam 5 razy i ciągle mi mało :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory! Bardzo lubię zestawienie bieli i błękitu, to takie letnie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tak się kojarzy. Taką świeżość czuję :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Starałam się by było i ładnie i wygodnie.

      Usuń
  15. pięknie, śliczne miejsce i Twój klimat jest niesamowity :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Można go uzyskać w bardzo prosty sposób i za to też lubię grecki styl.

      Usuń
  16. chociaż to nie mój klimat, bardzo mi się wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż zatęskniłam za Kretą!
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki klimat. Pamiętam jak byliśmy w Tunezji zajrzeliśmy do Sidi Bou Said - miasteczka, które całe jest właśnie w takim stylu. Wszystkie kamieniczki i domy są pomalowane na niebiesko biało :)) W dodatku położone jest bardzo malowniczo. Widok na zatokę i morze jest zapierający dech w piersiach :))

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im bliżej lata tym więcej takich wspomnień.

      Usuń
  19. Ale uroczo galeczki komody! No i jej kolor. Bardzo mi sie podoba :) Grecki klimat tez, az zatesknilam za slonkiem w ten pochmurny dzien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wnętrza się sprawdzają właśnie w pochmurne dni :)

      Usuń
  20. Do Grecji wciąż wracam i wracam , bo kocham te klimaty . Wyszło Ci po prostu genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło super! Jak najbardziej kreteńsko :)) zapachniało latem :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Klimat cudny…. uwielbiam biel z połączeniu z żywymi kolorami :) u mnie w domu najwięcej bieli… Kochana piękne fotencje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bieli mało. Tyle co w sypialni i u dzieci trochę.

      Usuń
  23. Chyba jednak przyjade do Ciebie:) Sielsko i czarodziejsko Justynka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahaha, z tym kotem to pojechałaś :D W obrazie się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast