środa, 9 stycznia 2013

Kilka dni z marką - karnawałowa propozycja od Bath&Body Works

Shimmer Gel&Body Lotion Love Love Love to śmieszny produkt. Jest to balsam i żel w jednym. 


W zapachu Love Love Love  odnajdziemy nuty śliwki, piwonii, wanilii i piżma – prosty ale przyjemny. Balsam jest wzbogacony o masełko shea, olej jojoba i vit. E.

Produkt jest ciekawą propozycją na karnawał, ponieważ żel zawiera błyszczące drobinki, co w połączeniu z balsamem daje iście świąteczny efekt na skórze.


Butelka składa się z dwóch części, po jednej stronie mamy żel z drobinkami a po drugiej balsam.  Po ustawieniu  nakrętki w odpowiednim położeniu otrzymujemy żądaną ilość produktu w żądany wykończeniu. I tak, możemy otrzymać 100% błyszczącego żelu, 100% balsamu lub, ustawiając nakrętkę w konkretnym miejscu podziałki, większą lub mniejszą mieszaninę żelu i balsamu. Sprytne? ;)

 

Produkt spodobał mi się bo, mimo że nie jestem gadżeciarą lubię czasem, zwłaszcza w karnawale zaszaleć i idąc na jakąś imprezę przyoblec swoje ciało w złoto, które w wydaniu Shimmer Gel&Body Lotion nie jest bardzo rzucające się w oczy i daje raczej efekt rozświetlonej skóry niż obsypanej brokatem. Tu to złoto dodatkowo przyjemnie pachnie i ma właściwości nawilżające.

 

Co sądzicie o takich „dziwolągach”?

21 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie...pierwszy raz się z takowym spotykam. A jak składowo? Partafina jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym to ja wiedziała ;)Skład jest akurat naklejony na tej żelowej części i za diabła nic nie widac. Zresztą to nie jest raczej produkt służący do codziennej pielęgnacji ;)

      Usuń
  2. Niezły gadżet :) Lubię delikatny shimmer, ale w makijażu a nie na ciele, więc do mnie raczej by ten produkt nie trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiej maści rozświetlacze do ciała. Ale właśnie takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi dziwolągami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie gadżety kosmetyczne...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, szczegolnie na karnawal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje się ciekawe, ale jak ten wynalazek się wchłania?? i czy potem ten brokacik nie odpada?

    OdpowiedzUsuń
  9. Na większe wyjścia super rozwiązanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ładnie :) muszę to cudo obmacać przy okazji :) jak do tego jeszcze pięknie pachnie... to jestem kupiona :))

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczaki, ale cudak :D kcem go kcem :D oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rozwiązanie, szkoda, że nie produkują takich podwójnych-potrójnych sypkich cieni do oczu. Można byłoby mieszać pigmenty i uzyskiwać inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Praktyczna buteleczka. :) Bardzo mnie zaciekawił teraz ten produkt. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Shimmer" w nazwie początkowo mnie przeraził, ale rzeczywiście wygląda bardzo naturalnie. Nie mam nic przeciwko delikatnemu rozświetleniu, ale nie przepadam za widocznymi drobinami.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie świetny produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast