czwartek, 31 stycznia 2013

MAC lakier Triumphant Strength collection 2013

W związku z tym, że kolekcja MAC Strength wchodzi jutro oficjalnie do sprzedaży w Polsce wrzucam fotki lakieru Triumphant. Co prawda Strength będzie dostępna tylko w jednym salonie, w Warszawie ale może takie chałupnicze zdjęcia dadzą Wam obraz jak ten lakier wygląda naprawdę i zachęcą lub odwiodą od zakupu przez internet.

Z góry przepraszam za krótkie paznokcie i niedopracowne skórki ale niestety cierpię ostatnio na straszny brak witamin i paznokcie są w marnym stanie.


Triumphant to według MAC zimny brąz a według mnie mleczna czekolada ;). Przyznam, ze nie jestem wielbicielką lakierów tej firmy dlatego też Triumphant miło mnie zaskoczył. Ma kremową konsystencję, jest dośc gęsty i już po jednej warstwie uzyskujemy pożądane krycie. Pierwsza warstwa trochę smuży ale druga ujednolica powierzchnię płytki. Kolor jest nieco wtórny, można znaleźc zapewne podobny w innych firmach ale ja kupuję co jakiś czas lakiery MAC by sprawdzic czy firma ulepsza formułę i Triumphant jest dowodem na to, że tak jest.


Sama nie wiem, czy dobrze wygląda na krótkich paznokciach czy lepiej prezentowałby się na długich. :)


22 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) Ja lubię lakierki na krótkich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podoba, może faktycznie na dłuższych będzie wyglądał lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety zupełnie nie mój kolor ale podoba mi się jak wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny jest, choc może nie jakis unikat ;) mi sie krotkie pazury podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie nudziaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też cierpię na brak witamin, przez co łamią mi się strasznie paznokcie.. Na razie od ponad tygodnia łykam skrzypowite, mam nadzieję, że niedługo zacznie działać :) Poza tym mam ogromny problem, żeby znaleźć taki lakier, który nie będzie odpryskiwał od paznokci... Będę musiała właśnie wypróbować lakierów z MAC`a...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie ekstra- niczego mu nie brakuje ;)
    lubię krótkie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest jeden z tych odcieniu, które u kogoś wyglądają jak elegancka czekolada a u mnie jak kupa :P
    Ładny, ale nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubie tlyko krótkie pazury, fajny jest, taka mleczna czekolada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm nie podoba mi się:/ Ale ja nigdy takich kolorów nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi takie kolorki sie widzą a) u kogoś i b) na krótkich pazurkach. Ergo - u Ciebie jak najbardziej. U mnie nie tylko i wyłącznie z powodu tego, że iż ponieważ, wydobywają mi takie greige niestety brzydkie skórki :/ które jakoś znikają przy "jebitnych" kolorkach ;) ale poza tym to totalnie mi się u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię u siebie takich odcieni, miałam kiedyś mleczną czekoladę z golden rose i próbowałam ją polubić, ale po dwóch podejściach posłałam w świat.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię takich szarych brązów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier ma ładny kolor, ale te buteleczki mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj znać ile się będzie trzymać. Kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj nie mój kolor.. Nie przepadam za brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny :) Jesienią i zimą lubię wszelkie odcienie brązów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie w moim guście. Chyba lepiej by wyglądał na długich paznokciach, bo ciemne kolory jednak skracają optycznie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Totalnie nie mój kolor. Zdecydowanie za ciepły. Ciekawa jestem jak z wydajnością lakieru. Miałam MAC jakiś czas temu i zszedł mi w 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast