środa, 30 stycznia 2013

MAC Poised Muted blush Strength collection 2013

MAC w lutym stawia na wyraziste oczy, usta podkreślone żywymi kolorami i naturalne policzki.
Z propozycji kolekcji Strength* wybrałam różowy brąz Poised Muted i lakier w kolorze mlecznej czekolady Triumphant.

Róż Poised Muted ma satynowe wykończenie, czyli takie, jakie lubię najbardziej ale mam wrażenie, ze ta satyna z kolekcji Strength nieco się osypuje i zbyt dużo nabiera się na pędzel więc trzeba uważac by nie zrobic sobie różowo-brązowych placków.


 

Kolor jest ciepły, w sam raz na zimowe dni i pozbawione zdrowego, słonecznego muśnięcia poliki.

Od lewej: goły polik i w Poised
Lakier następnym razem :)

*Kolekcja dostępna w salonie MAC w Warszawie w Galerii Mokotów od 1 lutego 2013

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też :) To taki niespotykany kolor w moje kolekcji.

      Usuń
  2. Ja zamówiłam sobie Taupe bo ponoć w MACu już wszystko rozkupione nim kolekcja pojawiła się w sprzedaży :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak, ale może coś na 1.02 zostanie jednak.

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje na Twojej buzi, dodaje ciepła i jednocześnie zachowuje naturalność. Szkoda że się osypuje, ale pewnie da się to opanować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest bardzo ciepły i trzeba naprawdę uważać by nie przesadzić. To pierwszy taki kolor w mojej Macowej kolekcji.

      Usuń
  4. Taki fajny, delikatny ;] Ale nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, delikatny kolor, nie jestem pewna, czy na mnie wyglądałby tak dobrze jak na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda, ale wątpię że czułabym się w nim dobrze. Trochę nie fair że kolekcja wyprzedaje się przed wejściem do sprzedaży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie fair ale z drugiej strony dla stałych klientów czemu nie ;)

      Usuń
  7. ładny ma odcień :)ciekawa jestem jeszcze lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poised Muted chyba byłby też fajny stricte jako bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję, chociaż ma w sobie jednak nutę różu a tego w bronzerach nie lubię.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie też spodobała się bardziej niż gwiazda tej kolekcji, czyli Taupe Shape.

      Usuń
  10. ostatnio zachwycam się trzema mineralnymi nabytkami z Maca, więc pasuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek, ale ja ostatnio mam fazę na koral ;) Na pewno będę musiała przyjrzeć się różowi z kolekcji Archie's Girls :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada cudownie! Narobilas mi smaka...

    I te Twoje lodowo-błękitne oczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny odcień różu. Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać , że masz bardzo hipnotyzujący kolor tęczówi oka :):):)

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że to komplement ;)

      Usuń
  14. Ja mam teraz ban na MAC'a. Ostatnio zaszalałam z Illamasquą i muszę się stopować :D ale róże MAC'owskie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś przegapiłam :/

      Usuń
    2. E, chyba nie :) ja po prostu jestem w tyle. Z Illamasqua kupowałam mistery boxy :)

      Usuń
  15. Zawsze bałam się takich odcieni - lekko przybrudzonych - na Tobie jednak wygląda naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki mały brudasek ale na policzku jest bardzo przyjemny.To kolejny dowód na to, że swatche naręczne o niczym nie świadczą.

      Usuń
  16. Piekny! Zaczynam zalowac, ze go nie wzielam :/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor :) Patrząc na samo opakowanie myślałam, że będzie inny, ale pozytywne zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie z nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj, roz z maca to mi sie marzy od dawna, ale ten prawde mowiac mnie nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie pokaż lakier!!! nie mogę się doczekać :) mi się bardzo podoba Sur :)a i Taupe Shape wpadł mi w oko ale pewnie ich nie dorwę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim odcieniu nie czułabym się zbyt dobrze. Wolę chłodniejsze wersje różu, ale te mikroskopijne drobinki wyglądają ciekawie. Dzięki nim skóra nabiera zdrowego blasku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor ładny, ale taki klasyczny bez szczypty fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. róż akurat mam free w pakiecie z cerą "naczynkową" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. przypomina mi nars douceur, ale tak czy inaczej neutralny i dobry na każdą okazję, takie są moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast