poniedziałek, 1 grudnia 2014

Brwiowe rozdanie z Benefit - WYNIKI :)


Rozdanie z kosmetykami do brwi marki BENEFIT dobiegło końca.

Do zgarnięcia był taki oto zestw:

GIMME BROW w wybranym kolorze i
INSTANT BROW w wybranym kolorze


Przyznam, że wybór zwycięzcy był bardzo trudny, ponieważ każda odpowiedź była wyjątkowa, jak każda twarz jest wyjątkowa :)

Dewizą marki Benefit są słowa "Laughter is the best cosmetic, so... smile!" dlatego też nagroda powędruje do

Daisy K., która napisała:
"Co czyni moją twarz wyjątkową? Dobry humor, szczęście i uśmiech widoczny na całej twarzy. Uśmiech z którego można wyczytać wszystko. :)"


Jako że jestem osobą z dużym poczuciem humoru i cenię tę cechę u innych przewidziałam dwie nagrody dodatkowe w postaci niespodzianek Benefitowych, które powędrują do

niecierpka, która napisała: "Co czyni moją twarz wyjątkową? Osiem godzin solidnego snu i dobra, świeżo parzona kawa, ot co".

oraz do 

Dolly Cocossino, która napisała: "Moja twarz sama w sobie jest wyjątkowa i niepowtarzalna - czekam teraz aż produkty Benefit to uwypuklą ;)" 


W imieniu własnym i marki Benefit dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu i zapraszam na kolejne, już całkiem niedługo więc bądźcie czujne :D 

Zwycięzców proszę o kontakt mailowy :)





19 komentarzy:

  1. AAAAAAAA nie moge uwierzyc !!!!! hurrrraaaaaa dziekuje !:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Czy mówiłam już, że uwielbiam Twoje poczucie humoru? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;))
    Wiedziałam, że Dolly wygra internety :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahahahaha Dolly wygrala :-p Krolowa internetow

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się cieszę!!! :D NIe wierzę, zaraz odtańczę indiański taniec tryumfalny w koło stołu. :D Hurrraaaa!!! :D Dziękuję ogromnie! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym podziękować za gratulacje. :) Wielkie dzięki. :D

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast