piątek, 26 grudnia 2014

Essie Luxeffects Rock At The Top i Jazzy Jubilant

Hej, hej, jest tu kto? :) Odejdźcie od stołu na małą chwilę i odpocznijcie od jedzenia przy luźnym poście o lakierach Essie.

Tej zimy w gamie Professional Essie proponuje nam kolejne lakiery Luxeffects w tym dwa nowe Summit Of Style, który możecie obejrzeć m.in. u Patrycji Subiektywnej oraz Rock At The Top, który posiadam. 


Rock At The Top to złoty glittero-flejkowy top. Złoto jest jasne, 18-karatowe ;) a drobinki różnej wilkości. W porównaniu z innym lakierem Luxeffects z ubiegłorocznej kolekcji, Jazzy Jubilant, te drobinki są jednak mniejsze i mam wrażenie, że lepiej oblepiają płytkę paznokcia.

Połączyłam go z moim ostatnim essiakowym ulubieńcem Tuck In My Tux.


Jazzy Jubilant to mieszanka srebrnych, turkusowych, czerwonych i zielonych drobinek różnej wielkości. Jest to piękny top, chociaż w moim odczuciu te największe drobinki nieco "odstają" od powierzchni płytki ale nie wykruszają się na szczęście.

Topy Essie na lakierach Chanel

Co sądzicie? Lubicie takie błyskotki?
Ten, kto odpowie może wracać do stołu :D




43 komentarze:

  1. Fajne, na Sylwestra idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jest. Ileż można biesiadować.
    Z tych dwóch podoba mi się złotko. Zdecydowanie mam słabość do tego typu lakierów :)

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. złoty glitterowo-flejkowy (umarlam czytając) na Tuck In My Tux podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie używam ale od święta i w takim wydaniu bardzo mi się spodobały :)

      Usuń
  5. Bardzo udane topy, zwłaszcza ten złoty. No, to wracam do stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, lubię :-)) Wracam do stołu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba by mnie męczył bałagan i brak symetrii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten złoty - jedyny problem z lakierami brokatowymi jest taki ze je ciezko zmyc :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jeszcze tak najgorzej. Mam kilka gorszych sztuk ;)

      Usuń
  9. Ładne choć nie powalają mnie na kolana, wiele z podobnym efektem topów można znaleźć w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię od czasu do czasu takie błyskotki :) Żałuję tylko, że takie lakiery są w tradycyjnych pojemnościach - mnie osobiście wystarczyłaby malutka buteleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. U mnie lakiery jak i kolorówka - rzadko widzą dno ;)

      Usuń
  11. To złotko od essie wygląda świetnie! jak ze zmywaniem ich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to z glitterkami, łatwo nie jest ale i tak dobrze, że to topy a nie idą bezpośrednio na płytkę ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam zloto! Zniknelas z Insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto to przyjaciel kobiety zaraz po diamentach ;)

      Tak, za dużo tych rozmaitych serwisów społecznościowych. Prócz netu mam też małe dzieci, męża i pracę zawodową a doba ma tylko 24godz. ;)

      Usuń
    2. Dlatego ja tylko czytam i oceniam/krytykuję (produkty, nie Blogerki). To mi wystarcza :) I tak mam wrażenie, że net cały czas żyje z nami ręka w rękę...

      Usuń
  13. Uwielbiam błyskotki *-* a teraz chyba naszła mnie na nie totalna faza, a pod choinkę dostałam jeszcze taką cudną czwóreczkę brokatów z Ciaté *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie. Kiedy ich masz używać jak nie w karnawale? :)

      Usuń
  14. Cudne są te lakiery i efekt na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są! Zwłaszcza ten kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie mam takich w swojej kolekcji zbyt dużo ;)

      Usuń
  16. Bardzo :) szczególnie te od essie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie błyskotki ;) Ten złoty mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za grubszym brokatem, także jestem tym razem na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie lakiery, jednak moja miłość do nich pryska w momencie zmywania :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Śmieszne. Na karnawał jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast