piątek, 13 lipca 2012

Duochromek od KIKO

KIKO Duo-Chrome Nail Lacquer o wdzięcznej nazwie Aureus Pomegranate to lakier w kolorze granatu z mikroskopijnym złotym pyłkiem mającym zapewniac duochromalny efekt.

Uwielbiam duochromy w każdej postaci (cienie, lakiery) a ten na stronie KIKO wyglądał ciekawie. O ile w butelce prezentuje się ładnie o tyle na paznokciu ten efekt duochromu już zanika moim zdaniem :( . Niestety wygląda dośc tandetnie :(


Jakośc jest w porządku. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, przy aplikacji nie zostawia smug co zdarza się przy tego typu formule (vide NUBAR). Aureus Pomegranate wytrzymuje na paznokciach do 4 dni bez startych końcówek. Nie odpryskuje nie matowieje. Wszystko byłoby więc pięknie gdyby nie ten kolor - zupełnie nietrafiony :(


45 komentarzy:

  1. A mi się kolorek bardzo podoba, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. w jednym świetle mi się podoba, w drugim nie :) a KIKO lakierów nie kupowałam we Włoszech, bo ta kolorystyka jakoś do mnie nie trafiała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm.. w butelce lepiej niz na paznokciach, ale na pewno znajdzie swoje wielbicielki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taki se. tyłka nie urywa. a szkoda, bo w buteleczce fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "bardzo taki se". Jak mówi jedna znana blogerka "smuteczek" :(

      Usuń
  6. miałam kiedyś podobny z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... podrasowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem tego robic&szkoda mi czasu :)

      Usuń
    2. Etam :P wystarczy top czy jakiś inny dodatek w formie bazy dla podbicia koloru i pazury prezentują się zupełnie inaczej. Nalezę do grupy leniwców jeżeli chodzi o mani i zawsze czas skracam do minimum więc to wcale nie zajmuje tak wiele ;) no i od czego jest SV :D

      Usuń
  8. A mnie kolor się podoba choć do moich pazurków pewnie by nie pasował jak większość perełkowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli lubisz lakiery duochromy to szukaj niemieckiej marki Misslyn ( w drogeriach lub w sklepie on line w cenie ok.20 zł za sztukę). Mają chyba z 5 rodzajów typu "opalizująca benzyna". Kup, pokaż swatche, a my będziemy narzekać, że kusisz : ))))))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, mieli też pawią serię z założenia jako top na czarny lakier - rewelacja

      Usuń
    2. ooo muszę poszperac:)Taki efekt beetlejuice jak Models Own?

      Usuń
    3. Ok. Poszukam i będę kusic. Ostatecznie taki jest główny cel mojego bloga - rozszyfrowałaś mnie Lika ;).

      Usuń
  10. no z kolorkiem rzeczywiscie cos nie teges XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jakos nie bardzo mi lezy ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Może rzeczywiscie duchormek zanika ale blyszczy sie przepieknie (przedost zdjecie) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakiś taki nie wyraźny ten kolor, tzn. czegoś mi w nim brakuje ;D
    pozdrawiam i ponownie zapraszam do siebie na akcję "LETNIE WZORKI" ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przypadły mi do gustu te kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. A powiem Ci, że mi się podoba, choć z tej kolekcji duochromów Kiko najbardziej podoba mi się zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w buteleczce faktycznie nieco lepiej niz na paznokciach. ja osobiscie stronie od duchromow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt trafia w mój gust...

    OdpowiedzUsuń
  19. dałabym 3 warstwy i byłoby wporzo :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast