niedziela, 1 lipca 2012

Fuksjowy migotek od Chanel

Lakier Chanel Tentation 541 to głęboki fuksjowo-czerwony kolor z tzw. shimmerem. Błysk nie jest jednak tandentny i zbyt ewidentny.



To co mi się w nim podoba to fakt, że w butelce wygląda identycznie jak na paznokciu, że z jedną warstwą można wyjśc od ludzi a po dwóch nabiera głębi, wytrzymuje w standardowym towarzystwie Seche Vite 5 dni bez odprysków i matowienia oraz schodzi z paznokcia nie pozostawiając śladu. Nie jest to ewidentne niestety przy lakierach z czerwonym pigmentem.


Pędzelek jest dośc wąski ale nakładanie nie sprawia większego problemu. Konsystencja jest na tyle gęsta, że lakier nie rozlewa się po płytce a dzięki temu wąskiemu pędzelkowi taka manicurzystka-łamaga jak ja może domalowac tu i ówdzie braki ;) .


Odstaraszająca jest oczywiście cena ale od wielkiego dzwonu można sobie pozwlic. 

Ostatecznie są WAKACJE  
:)

34 komentarze:

  1. przepiękny! ja ostatnio bardzo polubiłam Chanelkowe lakiery! :D z czego mój portfel cieszy się już mniej :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię fuksję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny kolor:) choć ja nie przepadam za lakierami Chanel, nie polubiliśmy się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łałałałaaaaał!!
    Piękny, takie małe dzieło w świecie lakierów, jak dla mnie, zresztą nie pierwszy wśród szanelków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Chanel mają coś w sobie, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MRRRR! :D Piękny, kobiecy kolor :) Kiedyś muszę się skusić na jakiś lakier od Chanel.. najchętniej tego pięknego różo-beżyka migotliwego, co Pinko kiedyś pokazywała (bij, zabij, nie pamiętam nazwy/numery ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Frisson? Mi też chodzi po głowie. Mam też ochotę na May i June.

      Usuń
  7. ładny kolorek ale cena dla mnie za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  8. o! Nie wpadłabym na to, że lakiery (tak jak cienie) mogą zawdzięczać trwałość swojej barwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy trwałośc ale w innych lakierach o intensywnym czerwonym, winnym itp. kolorze często zdarza mi się , że przy zmywaniu skutecznie barwią skórki a nawet trudno je usunąc z płytki.

      Usuń
  9. Cudny kolor:) jeszce nigdy nie mialam lakieru z Chanel ale niekotre ich kolorki blagaja o wziecie do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny, szkoda mi kasy na drogie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozostaje mi do niego tylko wzdychac, piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudaczek. obiecałam sobie, że kiedyś kupię sobie lakier Chanel. tylko jeden, bo nie uważam, że lakier do paznokci to coś, na co mój zdrowy rozsądek pozwalałby wydawać mi krocie. ale jeden kiedyś musi być. tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaaaardzo bardzo fajny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. ufff.. na szczęście już go posiadam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie fuksje:) tylko szkoda, że tyle kosztuje, ale to w końcu Chanel :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny kolorek. Tak pod slonce bardzo przypomina mi lakier essie z tej nowej kolekcji super bossa nova.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaa strasznie ładny. Tylko jak tu zmusić portfel do zaakceptowania tak wysokiej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagadaj go - może się nie zorientuje, że kasę wyjmujesz ;)

      Usuń
  18. Kolor niestety nie w moim typie, choć przyznam, że lakiery od Chanel kuszą mnie niesamowicie. O ile jestem w stanie oprzeć się gorączce na Guerlain, Estee Lauder czy inne wysokopółkowe kosmetyki kolorowe, o tyle Chanel budzi we mnie dziką żądzę xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor, ja miałam lakier Chanel i miałam problemy z aplikacją niestety :( I jakoś tak odechciało mi się próbować następnych

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast