sobota, 14 lipca 2012

Gdy na urlopie deszcz budzą się kosmetyczne upiory

Od wczoraj od 14.00 pada non stop :( Mąż zły, dzieci wariują z nudów. Ostatni raz pojechaliśmy na urlop w Polsce.
Okutana w prochowiec, osłonięta parasolem podreptałam z rozpaczy do Rossmanna i zakupiłam dwa produkty, które wzbudziły we mnie diametralnie różne uczucia.

ZACHWYT



Lakier L'Oreal Color Riche nr 504 Insolent Magenta. Cudowny kolor, niesamowicie wygodny szeroki pędzelek, konsystencja taka, że po jednym razie zapewnia pełne krycie. O trwałości nie wypowiem się bo mam go na stopach dopiero od godziny ale nawet gdyby zlazł pod koniec dnia i tak kolor i aplikacja zrekompensują to. Jedyny mankament to cena - za 5ml musimy zapłacic 22 zł. Pojemnośc jak najbardziej mi odpowiada - nigdy nie jestem w stanie wykończyc lakierów o standardowej objętości (15ml?) ale cena jednak za wysoka jak za zwykłego L'Oreala.

NIE ZACHWYT  :)



Zazwyczaj nie zabieram na urlop masełek/balsamów do ciała bo ich pojemności są zbyt obciążające bagaż no i zawsze można kupic na miejscu. Tak też zrobiłam tym razem. Mój wybór na początku urlopu (nie wiedziec czemu) padł na firmę Bielenda masło do ciała z bawełną do skóry suchej, czyli mojej. Nie wiem co to za produkt, ani nie masło (konsystencja rzadka) ani nie balsam (za gęsta). Nie nawilża, wręcz wysusza, ściąga skórę. Jedyny plus to cena ok 20 zł. chyba i data ważności podana na opakowaniu.

I wciąż ten deszcz...buuuu...

34 komentarze:

  1. Współczuję brzydkiej pogody... Lakier fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że trafiliście na taką pogodę. Ale to nic, kalosze na nogi, płaszcze przeciwdeszczowe, parasole i na spacer! Wciąż możecie miło spędzić czas :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jakiś takiś... nieprzekonujący.. Życzę przyjemniejszej pogody!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj znam ten ból deszczowego urlopu z dzieciakami na karku :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubimy deszczowych wakacji, oj nie :( dlatego jesli polskie morze to tylko na krótko, weekend
    w górach może mi padać

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo słońca Ci życzę w takim razie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. do dupy z tą pogodą :/ u mnie też nie jest lepiej.. ale ja nie jestem na wakacjach :P
    trzymam kciuki za poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas dziś ciepło, choć wietrznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten lakier! a u mnie pogoda świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie jesteście w jakiej miejscowości? Bo my jedziemy jutro do Międzywodzia, koło Świnoujścia i z tego co widziałam w internecie ma padać.Ja tylko liczę na to,ze nie cały czas. Nie lubię leżeć, ani opalać się, ale za to lubię duuuzo chodzić i zwiedzać. Tak to jest z naszym morzem : ((

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier świetny :)) u mnie też ostatnio wciąż pada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że pogoda się jeszcze poprawi. Lakier śliczny, ale faktycznie trochę drogi jak na L'oreala.

    OdpowiedzUsuń
  13. są upały- jest źle, pada - też źle :P

    OdpowiedzUsuń
  14. W zeszlym roku bylam 3miesiace w trójmieście. na plazy bylam całe 2razy.

    OdpowiedzUsuń
  15. oj nie zazdroszczę... mimo wszystko, mimo, że polskie morze urokliwe, polecam jednak wakacje za granicą... Chorwacja nas wyniosła naprawdę groszowe sprawy, a gwarancja pogody, wygrzania się na słońcu jest bezcenna.

    lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z zeszłym roku byłam nad morzem tydzień i przez 6 i pół dnia padało, a jak zaczęliśmy się pakować do wyjazdu - jak na złość wyszło słońce..

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mialam to maselko i sobie chwalilam:) z do deszczy juz sie tak przyzwyczailam od kwietnia bylo moze 5 dni sloneczny a tak to deszcz deszcz i deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  18. ...Ciągle pada la lalalal
    piosenka mi się przypomniała ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Buuu, współczuję takiej pogody;(

    OdpowiedzUsuń
  20. hej taka bielenda ktora nie dziala za 20 zl to moim zdaniem tez ogromny minus, sa mazidla w nizszej cenie i lepszej jakosci :(

    a lakier faktycznie piekny

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pomyślę, że moi rodzice chcą nas zabrać na urlop nad polskie morze, to już się zastanawiam, gdzie się schować, żeby mnie nie znaleźli.
    Urlop w Polsce, w taką pogodę... chyba spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. dzieciakom kalosze i peleryny i na spacer ;) Żartuję, oczywiście, kilka razy tak można, ale nie non stop. ;/

    ja mam z tej nieszczęsnej bawełny balsam i od momentu kiedy użyłam go pierwszy raz go użyłam zastanawiam się w które okno nim cisnąć

    OdpowiedzUsuń
  23. cos w tym roku polskie morze nie dopisuje, dobrze,że mi sie udałao załapac troche słonka, ale ja myslę,że i Ty załapiesz:)Musi byc, nie ma bata!!!
    Teraz będziesz dzwigać dodatkowe kosmetyki hihi

    OdpowiedzUsuń
  24. U nas w UK nie ma wogole lata a o slonku juz zapomnialam:(
    Szkoda ze tobie wakacje popsul deszcz.
    Piekny lakier na pazurkach ale piekniejsze buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja taż jakaż przygnębiona z powodu tego deszczu -_-

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny ten róż :) Taki całkiem mój kolor...
    P.s. Powrotu słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze się zastanawiam dlaczego ludzie jeżdżą do Polski na wakacje (szczególnym fenomenem jest dla mnie polskie morze) za pieniądze za które można kupić sobie urlop przepełniony wręcz słońcem. Jest kupa ofert last minute, można znaleźć tanie loty i wybrać się na niezapomniane wakacje z dala od wszelkich Rossmannów, budek z goframi i lodami za niemałe pieniądze i zrzędzących na pogodę ludzi. Właśnie wróciłam z takiego odpoczynku. Trzeba włożyć chwilę czasu i wysiłku w organizację, ale wrażenia nieporównywalne!:)

    pozdrawiam i za rok obowiązkowo dalsza wyprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie lakier L'Oreal na paznokciach u dłoni trzymał się 5 dni bez żadnych odprysków, wyłącznie końcówki lekko się przetarły :D I też bardzo lubię ten szeroki pędzelek :)

    pozdrawiam i życzę pogody

    OdpowiedzUsuń
  29. A czytałam o tym masełku, że jest bardzo ok...
    Kolor lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masło mi pasowało, nie odczułam ściągnięcia...

    U mnie nie pada, ale słonko by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kupiłam razem z Urodą mleczko do ciała z tej serii i jak na ceną jaką za nie zapłaciłam, czyli 5,50, jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny ten lakier a jak z jego trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  33. A Bielenda robi/ła furorę...sama się jeszcze na coś od nich skuszę. Obym nie zapomniała o Twojej recenzji podczas zakupów:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast