piątek, 18 kwietnia 2014

Post na piątkowy dzień - wielkanocne geranium

Unikałam wchodzenia tam. Długo w ogóle nie mogłam.

Okulary nadal leżą na szafce nocnej a czyściuteńkie kapcie pod łóżkiem. Czyściuteńkie jak Ona. Na podłodze jednak kurz. Trzeba by się zabrać za porządki. Byłaby zgorszona, że przed Świętami taki brud. Znowu nie dopilnowałam, zapomniałam, jak to ja.

Z premedytacją zapomniałam też o Jej ulubionej "angince". Z żalu, ze złości nie podlewałam. "Umarła" myślałam.

Pewnego dnia postanowiłam wyrzucić roślinkę. Moim oczom, po odsunięciu firanki, ukazał się taki widok:



Pół roku PO geranium odżyło. Ma nawet maleńkie listeczki



Całkiem bujne z niego drzewko :)


Teraz jest ze mną i Jej wnukami. Dbamy, na razie ostrożnie, obchodzimy się jak z jajkiem ale przesadzimy. Klarka wybrała już doniczkę a Krzyś podlewa skrupulatnie.

Taka nasza błahostka świąteczna wielkiej wagi :)

Jest słońce. Zapowiada się piękna Wielkanoc, radosna. Jestem już spokojna, nie ma we mnie buntu, złości - jest geranium i jest Zmartwychwstanie.

Wesołych Świąt mamo i Wesołych dla Was kochane :*




20 komentarzy:

  1. Pięknie! Ehhhhh... :(
    Wesołych i Spokojnych dla Was Kochani :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba uderzyłam w zbyt radosny ton, co wyszło dosyć niezgrabnie w porównaniu do Twojego posta,
    Wybacz :* Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty! Nie trzeba było kasować :)
      Ten post jest radosny. Teraz już jestem radosna :)

      Usuń
  4. wszystkiego dobrego na święta :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Kochana :-* Dzieci zrobiły piękne ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie odbiła i z pewnością będzie rosła :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesolych Swiát dla calej Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah , a to Ci ziele :D

    Dziękuję i ja też składam moc serdeczności na te Święta i zdrowia , zdrowia moc !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech wzruszylam sie, tak mialam kiedys jak babcia umarla:/ Cudownych Swiat Justynka!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No popatrz, roślinki też lubią czasem spłatać figla ;D
    Tobie i Twojej rodzince również Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, jestem mega wzruszona tym wpisem i wiele myśli mi się nasuwa … życie …
    Ściskam Was najcieplej i życzę odpoczynku i radosnych chwil :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze zostają wspomnienia, cenna rzecz. Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo, że sama średnio je obchodzę, Wam życzę zdrowych i spokojnych Świąt! :)
    Wiesz, że jakby co, to jestem :)

    p.s. uwielbiam zapach geranium :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale ,że odżyło ... Ciepłych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast