czwartek, 24 kwietnia 2014

Zestaw Dior Sailor nail polish z letniej kolekcji Transat

W perfumeriach powoli zaczynają pojawiać się letnie kolekcje mimo, że wiosna jeszcze na dobre się nie zaczęła. Cóż, tak to już jest w tym kosmetycznym świecie - kto nie idzie naprzód, ten zostaje w tyle ;)

Kolekcją, która jest już dostępna m.in. w Sephorze jest Transat Diora, w której skład wchodzi kilka bardzo ciekawych produktów według mnie.


Jednym z nich jest lakier Sailor. To głęboki, dość intensywny odcień niebieskiego wpadający w kobalt. Kolor bardzo letni, plażowy, w sam raz jako dodatek do leniwych dni spędzanych na leżaku. Tak, tak transat bowiem to po francusku "leżak", taki długi, plażowy, pod trzcinowym parasolem :)


Wraz z lakierem Sailor otrzymujemy cały zestaw do wykonania iście letniego manicure w stylu Diora.


Gdy konsultantka w perfumerii wyjęła z szuflady TO pudełko byłam lekko zdziwiona jego rozmiarem. Jest bowiem dużo większe niż np. pudru. Wszystko jednak zaraz się wyjaśnia gdy tylko zajrzymy do środka. Wewnątrz mamy bowiem zestaw składający się z 12 naklejek na paznokcie i mini pilniczka.


Jest także instrukcja jak posłużyć się lakierem by uzyskać modny look :) Po nałożeniu lakieru naklejamy naklejki wybierając odpowiedni rozmiar, przycinamy do długości paznokci (ja musiałam sporo obciąć) i resztę spiłowujemy dołączonym pilniczkiem.


Niestety u mnie nie wyszło to zbyt estetycznie ale nie jest też chyba najgorzej jak na kompletnego amatora w zdobieniu artystycznym ;)



Sailor nakłada się dobrze, nie robi smug choć po jednej warstwie są delikatne prześwity. Po drugiej uzyskujemy piękny, nieco neonowy kolor. Konsystencja jest kremowo-żelowa.
Wolę jednak wersję bez naklejek - ot tradycjonalistka ;)


Co do trwałości się nie wypowiem ale zrobię tzw. update "na dniach".


W kolekcji znalazły się poza Sailor dwa inne lakiery - czerwono-pomarańczowy Captain i beżowy Yacht oraz kilka innych produktów, spośród których najbardziej urzekł mnie różo-rozświetlacz Pink. Niebawem go pokażę.




Kolekcje letnie zazwyczaj są ciekawe, przyciągają oko soczystymi kolorami, kuszą tłoczeniami. Dior jak najbardziej stanął w tym roku na wysokości zadania. Transat, czy się podoba czy nie, jest bardzo letnia. 



52 komentarze:

  1. Mam, nosiłam i muszę zrobić wersję z naklejką! Cienie tez fajne są, mam i pokazywałam je u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dotarłam do tego posta. Ślicznie się wszystko prezentuje u Ciebie :)
      Cienie nie są w moich tonacjach ale reszta bardzo w moim guście.

      Usuń
  2. Ja sie czaje na kilka rzeczy z tej kolekcji, ale w tym miesiacu mialam inne priorytety ;-) (jak zaplacenie za dwa urlopy ;-p), takze nie wiem. Dzisiaj tez widzialam cudna torebke z Mulberry ;-). Starczyloby mi na nia, gdybym nie kupowala kosmetykow przez miesiac :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam te rozterki ;)
      Ja na razie torebkowo jestem zaspokojona ale za to ostatnio buty kupiłam nowe - niebieskie ;)

      Usuń
    2. Uuuuu. Ja tez niebieskie, nooo prawie. Niebieskie w kwiatki ;-) postanowilam, ze bede oszczedzac na depozyt na dom, ale to nie do konca wychodzi (hmmm ciekawe czemu), ale juz podrozom nie podaruje ;-)

      Usuń
    3. Są pewne priorytety :)

      Usuń
  3. Ładna kolekcja. Widziałam na żywo ten róż, piękny, ale nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze taki ciemniejszy, bronzer właściwie. Ten może?

      Usuń
  4. Sailor i Yacht mnie urzekły :) Oglądałam swatche sailora z naklejkami i nie widziałam nigdzie, żeby te naklejki dobrze leżały- tak już chyba ich "urok".

    Pięknie się u Ciebie prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie kolor mi się podoba ale ja na paznokciach wolę inne kolory: mówiąc wprost nie lubię właśnie niebieskiego, zielonego i ich odmian:) Nie wiesz kiedy wchodzi kolekcja letnia Chanel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia :)

      Ja Ci nałożę na pazurki to pokochasz :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ha, wiedziałam, że komu jak komu ale Tobie się spodoba :)

      Usuń
  7. Pięknie wygląda! Kojarzy mi się z pięknym i uroczym Panem Marynarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lakierek boski ale ta naklejka? yyy no sama nie wiem ;)
    za to z całą pewnością i stanowczością podoba mi się rozświetlacz i róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty byś na pewno sobie z nią poradziła ale ja też ją opanuję :)
      Różo-rozświetlacz jest piękny :)

      Usuń
  9. Kolor lakieru jest cudny! uwielbiam takie i jak będzie pewnie się na niego skuszę , a co ! :D wzorek może niekoniecznie ale sam lakier obłędny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek generalnie fajny ale trzeba się przyłożyć.
      Kup koniecznie :)

      Usuń
  10. Piekny lakier, ja chce razem z nalepkami:P Pobawie sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. To jest zabawa na długie letnie dni ;)

      Usuń
  11. Kolekcja piékna :)
    Lakier super, bo uwielbiam niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw. Niestety nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Diora. Prezentuje się pięknie. Uwielbiam taki kolor na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny kolor :) jeszcze tylko plaża, kapelusz, czerwone usta, chłodny drink i ratownik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmarzyłam się tą perspektywą a do wakacji jeszcze daleko :/

      Usuń
  14. Kolor lakieru piękny ,ale sama u siebie nie cierpie niebieskości na paznokciach . Za to ten błyszczol będzie mój .

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten odcień!
    Dzisiaj widziałam w perfumerii że w nowościach lakierowych z Bourjois będzie baaaaardzo podobne indygo! To tak jakby ktoś zamiennika szukał ;)
    A mi się podoba wersja z naklejką :) full lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo marek teraz chyba ma takie kolory w swojej ofercie.

      Lato i wakacje :)

      Usuń
  16. Trudna jest moja znajomość z odcieniami niebieskiego na paznokciach czy powiekach, ale... qrcze, podoba mi się ten odcień :) I właśnie na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na powiekach raczej unikam dlatego paletka z tej kolekcj nie dla mnie ale lakier piękny :)

      Usuń
  17. jeszcze nie miałam nic z tej firmy niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz poznać markę to proponuję zacząć od czegoś ze stałej oferty. To są zazwyczaj sprawdzone produkty.

      Usuń
  18. Kolorek jest przepiekny cudny

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt z tymi paseczkami :) I ile słońca w tych zdjęciach - piękne, zwłaszcza pierwsze dwa :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo energetyzujący kolor :) I jak nie lubię koloru niebieskiego, tak ten odcień mogłabym nosić.

    OdpowiedzUsuń
  21. o nie o nie, widzę w tej kolekcji coś dla siebie :(((

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne paznokcie i kolor lakieru. :) Świetna kolekcja, też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od podstawówki niebieski jest moim ulubionym kolorem a pazurki wyglądają zachwycająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cala kolekcja mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz to się zastanawiam po kupiłam 3 sztuki Essie zamiast jednego z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast