piątek, 13 kwietnia 2012

Mam Blogboxa i ja :)

Mój Blogbox został przygotowany przez kosmetoholiczkę.
Muszę przyznac, że nie bardzo wierzyłam Matce Obsession, że uda się zrobic fajny box za 40 zł. Dorota vel kosmetoholiczka udowodniła mi, że się da :). Dziękuję :) Wszystko jak najbardzej trafione.




Dodam jeszcze, że wyszłam na Blogboxie najlepiej spośród koleżanek bloggerek bo oprócz zawartości otrzymałam kolejne super pudełeczko na moje kosmetyczne skarby.

Tylko, gdzie ja je ukryję przed rodziną...hmmm...EUREKA - w spiżarni, nikt się nie domyśli, nie wyszpera, nie wyniucha...
Klarita po powrocie ze szkoły: "Mamo, a co to jest to czarne jak kawa w saszetce - mogę zjeśc?"

*******************
Przy tzw. okazji zapraszam Was do mojej nowej zakładki  


 

27 komentarzy:

  1. jak się nie da, jak się da :D świetny boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej maseczce tołpa będzie u mnie niedługo notka - naprawdę fajna
    gratuluję ciekawego boxa

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą maseczkę karotenową. Buzia wygląda po niej na bardzo wypoczętą, zdrową, promienną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się trochę postarać to naprawdę można stworzyć fajny box :) ale Twoj na prawdę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny! Aż się zapiszę do kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaa XD gratulejszyn Boxa xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj cos czuje ze zglosze sie do kolejnej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam podobnej odżywki do włosów do tej co ją dostałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nikt nie wyniucha powiadasz?" :D
    Świetne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do sprzedaży - skrobnąć do Ciebie maila czy napisać pod "Sprzedam" ? :)

      Usuń
  10. Świetny box :)
    Tołpa ma bardzo fajne maseczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaa Ciebie jaki boxior - extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie wyszlas na tym najlepiej :D ale tak,za 40zł czasem da sie kupic naprawde wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym przyjąć takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast