środa, 18 kwietnia 2012

Zoya - spotkanie drugie


ZOYA EVANGELINE to głęboki, błyszczący malinowo-buraczkowy róż z refleksami złotego mikrobrokatu. Pochodzi z kolekcji Magique z 2009.

Ten egzemplarz jaki i 4 inne kupiłam na targach kosmetycznych, które odbywały się pod koniec lutego w Warszawie. Po kilku spotkaniach z lakierami Zoya muszę przyznać, że trwałość nie jest jednak powalająca. Po dwóch dniach ścierają się końcówki, natomiast na szczęście lakier nie odpryskuje. 


Lakier dość dobrze się rozprowadza, ale ponieważ jest to „zdrowa”  formuła czyli bez formaldehydu, toluenu i DBP (ftalan) jego konsystencja jest dość rzadka i należy wstrząsnąć buteleczkę porządnie przed użyciem. Ze względu na tę konsystencję do uzyskania zadowalającego efektu potrzeba 2 warstw.


Ogólnie bez szału :)

21 komentarzy:

  1. kolor mi się podoba, ale ja wole zacząć inwestować w szybkoschnące i trwałe lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli taki zwykły lakier, ale kolor calkiem ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na paznokciach wygląda ślicznie! Jest taki delikatny, trochę przezroczysty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ten kolor mnie nie zachwyca, ale tylko dlatego, że nie lubię takich kolorów na pzanokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor wydaje sie zdecydowanie jasniejszy na pazurkach niz w buteleczce,bo w butelce nie bardzo mi sie podoba,ale na paznokciach kolor wyglada abrdzo ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo przyjemny, ale trwałość tych lakierów mnie po prostu boli.

    OdpowiedzUsuń
  7. w buteleczce faktycznie jak buraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor troszke nie moja bajka, jednka blyszczy sie super

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się
    Twoja
    Zoya
    w całości [kolor i wykończenie], chociaż mogłaby być nieco bardziej zawiesista ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor :) kurde. a tamci dalej nie odpisali w sprawie kodów Twoich lakierów :( kiepskie podejście do klienta..

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniaczek :) ja dziś na pazurkach czerwoniasto :)
    do zobaczenia we wtorek :*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast