piątek, 6 kwietnia 2012

Między mazurkiem a "nóżkami" z drobiu ....

.... przychodzi do mnie listonosz :) i przynosi takie oto cudeńka


Obsession Ty wariacie kochany :) Jak ja Ci się odwdzięczę?
Już wiem, że będę baaardzo lubiła tę pomadkę-nie-pomadkę i co ważniejsze nie czuję żadnej chemii. Wiedziałam jak wyżebrac prawda? :P

Oraz KIKOwa paczucha od Ilovemakeup, która ponosi winę za moje uzależnienie od KIKO swoimi wpisami o lakierach z nowej kolekcji - poczuwasz się ??? :P



Wszystko opiszę w swoim czasie, czyli jak już zjem wszystkie mazurki, nóżki, białe kiełbaski itd, itp.


WESOŁEGO JAJA I MOKREGO DYNGUSA

źródło: soszial.pl

:*

41 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy dostałaś bardzo podoba mi się pomada z L'oreal szkoda że w PL jeszcze ich nie ma:/a lakiery po prostu cudowne wszystkie kolory sa piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zużyję chociaż ze 2 produkty do ust to w końcu wypróbuję coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rzadko ich używasz po prostu. U mnie szminki "wychodzą" w ekspresowym tempie :)

      Usuń
  3. Ale fajności :)) Miłego używania ;) No i Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka mała, świąteczna niespodzianka :*
    w zamian poproszę mały kawałek mazurka :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie,nie poczuwam sie :DD
    Weslolych Swiat Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pomadka wygląda przecudownie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie popularna jest na blogach więc wyżebrałam ;)

      Usuń
  7. ojej jak bym chciała być w posiadaniu tego masełka :
    kolory lakierów piękne :)
    a ja właśnie upiekłam babkę, potem zabieram sie za serniki i makowace .. mazurków u mnie w domu nikt nie lubi więc mama nie piecze :)
    pozdrawiam i wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też właściwie nikt mazurka nie je ale tradycja musi byc zachowana nawet gdyby się miał zmarnowac ;)
      Wesołych Świąt Tobie również :)

      Usuń
  8. Ciekawie wyglada opakowanie balsamu Color Riche, bede czekac na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne te Kikoczki (czy jak to się tam odmienia :P) :) słoczuj i mnie gnęb :P
    a koleżanka Obsession, to tam wszystkim swoim ukochanym, ulubionym koleżankom prezenty robi? czy tylko wybranym? :P śliczne wszystko!

    również Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim, tylko tym, co umieją skutecznie żebrac :P
      Wesołego Jaja :)

      Usuń
  10. Wesołych Świąt ♥ :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kikusie fajnie się zapowiadają ;)
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak pięknych manicure jak Twoje to na pewno z nich nie wyczaruję :(

      Usuń
  12. rozumiem, że tymi lakierkami wymalowałaś pisanki?? ;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne lakiery do paznokci sobie wybrałaś!
    Co do balmu- czekam na recenzję, swatche, pierwsze wrażenia :) Ja też mam swojego i uwielbiam go niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za Życzenia. Wam również wszystkim Życzę jeszcze raz Zdrowych, Radosnych i Rodzinnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  15. az westchnelam jak zobaczylam kiko!

    wesolych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmm kiko :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze sie wybrac na poszukiwania tej pomadki- nie- pomadki;)
    Ma sliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  18. niecierpku, wszystkiego dobrego na swieta i na co dzien!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie niecierpek Agato ale dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. a więc ostatecznie też 'liznęłaś' Ameryki, no to cudnie! :D

    pozwoliłam sobie oznaczyć Cię w VEXowym tagu pytaniowym: http://malowajka.blogspot.com/2012/04/vexowy-tag-czyli-50-pytan-do.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakiery super:)





    może masz ochotę obserwować? ja już to zrobiłam:)
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. loreal testuje swoje kosmetyki na zwierzetach, nie zniecheca ciebie to do firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana :( Ja sama z siebie nie kupuję nic L'Oreala również z tego względu. Ale człowiek jest tylko człowiekiem a byłam straszliwie ciekawa tego balsamu :)

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast