sobota, 12 maja 2012

A jednak...

Chyba jednak mimo jednorazowego niewypału z tuszem Guerlain zakupionym w Marionnaud najbardziej lubię właśnie tę perfumerię. Ma zdecydowanie najczęstsze i chyba najciekawsze zniżki, promocje.
Ostatnio otrzymałam pocztą 2 kupony zniżkowe na 35zł każdy oraz sms z informacją o 20% obniżce na cały asortyment w dniach 10-14.05. Okazało się, że mogę wszystko to połączyc i oto efekt:




Udałam się do pobliskiej Mario w celu nabycia bazy Guerlain L'Or a na miejscu okazał się, że większośc produktów Makeup Factory oraz lakierów MAVALA jest przeceniona o 50 i 30%. Lakiery ANNY zaś o 30%.

Za całe widoczne na zdjęciu zakupy zapłaciłam 264zł. Regularna cena samej baza Guerlain to 272zł (!).

51 komentarzy:

  1. Wow, niezły "efekt"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słysze o takiej drogerii :P u mnie jest natura :D
    ale zakupów zazdroszczę :))
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie nie ma tej drogerii. Świetna okazja z tymi obniżkami i fajne zakupy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie korzystnie wypadłaś na tych zakupach - Guerlain w stałej cenie droższy niż te wszystkie smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. promocje są takie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie nie lada gratka, bardzo fajne zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no ladnie..:)
    a ja sie nie lubie z Marionnaud...

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie ubolewam nad tym, że jest tak mało sklepów Marionnaud, bo rzeczywiście mają fajne promocje. Sephora i Douglas jest praktycznie w każdym CH, a Marionnaud ma chyba tylko 3 punkty w Warszawie, do których jest mi wybitnie nie po drodze :/

    a zakupy świetne :) zwłaszcza, patrząc na to jak niewiele na nie wydałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu się muszę na nich obrazić ;D bo mi kuponów nie dali ni smsków :P okropni są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przysłali sms. Ale i tak za M. nie przepadam, bo ekspedientki są zawsze jakieś obrażone, a o wszelkie zniżki trzeba się upominać :(

      Usuń
    2. a to, to jest temat na powieść ;D

      Usuń
  10. Promocja jak się patrzy :)) niestety, ja do Mario chodzę rzadko. Byłam niedawno zobaczyć ich stoisko HR, ale wszystko było przebrane na maxa, jakby się conajmniej stamtąd zbierali :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, coś jest na rzeczy, bo likwidują wiele sklepów, a niektóre zmieniają w duże "Markety", w których wcale nie ma większego asortymentu. Z mojego M. pozbyli się np. NYXa. Inne marki wiecznie przebrane, jakby dostawy nie przychodziły.

      Usuń
    2. "Moja" Marionnaud jest maluteńka. Nie ma ani Nyxa ani TheBalm ale ekspedientki są miłe.

      Usuń
  11. poszalałaś ;) fajnie, że w marionnaud można łączyć promo, to chyba jedyna taka perfumeria. pamiętam, że kiedyś tak było w Sephorze, ale od dłuższego czasu niestety już nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że to od perfumerii zależy. Ta "moja" chyba trochę nagina zasady...;-)

      Usuń
  12. Czyli jednym słowem,5 gratisów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobilas dobry deal kochana;) Lor jest super baza:)Przynajmniej dla mnie hehe. A lakiery Anny tez sa genialne.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładne lakiery, cienie też wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to faktycznie sie oplacalo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie zamkeli niedawno jedyny marionaud w okolicy:( szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety mam daleko do tej perfumerii :/

    OdpowiedzUsuń
  20. To dużo zaoszczędziłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna promocja. Tylko pozazdroscic. KOchana a czy zrobilabys blizsza recenzje tej bazy. Prawde powiedziawszy slyszalam o niej wiele dobrego ale zalezy mi na obiektywnej recenzji. Z gory dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczaki, alez fartowne zakupy, tylko pozazdrościć!! :)
    Bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń z używania bazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa :)

      Usuń
    2. W takim razie poczekam sobie grzecznie na opinię postużywaniową ;)

      Usuń
  23. U mnie Marionnaud też się wysunęło na prowadzenie, jeśli chodzi o ulubione drogerie. Zwłaszcza, że mogę u nich dostać bez problemów The Balm i to jeszcze często mogę kupić taniej właśnie z promocjami. Ostatnio coś dużo ich mają.. Oczywiście nie żebym narzekała;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobre zakupy a jakie udane cenowo hoho!

    OdpowiedzUsuń
  25. To dużo mniej zapłaciłaś! Ale i tak dużo:):D

    OdpowiedzUsuń
  26. znowu poszalałaś :D świetne łupy!
    a u mnie w zas.. Mario promocji nie łączą.. choć przecież kupon na 35 zł jest środkiem płatniczym i nie widzę powodu, że nie można go przyjąć podczas przecen :/ pani jednak powiedziała, że dostali ostre wytyczne i nie mogą.. :/ obraziłam się na nich!

    OdpowiedzUsuń
  27. łoooł niesamowita promocja, gdym miala za te wszystkie rzeczy zaplacic mniej niz za jedna z nich bez promocji tez bym wszystko ze soba zabrala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś otagowana. ;) Po szczegóły zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Wiekowo nie podpadasz ;)

      Usuń
    2. to może szukasz młodszej siostry? ;)

      Usuń
    3. Hehehe, ale wiesz, że młodszym siostrom to się dzieci na weekendy podrzuca, opiekę nad starszymi rodzicami się zleca (bo przecież ja przy dwojgu dzieciach, pracy zawodowej, domu, męże nie mam na to czasu)i takie tam inne przyjemnostki

      Usuń
    4. coś o tym wiem niestety, mam dwóch takich siostrzenców-gagatków, 6 i 16 lat...

      Usuń
  30. mnie tez adoptuj! *_*
    a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ciebie to bym mogła ewentualnie chyba ... ;)

      Usuń
  31. wow;) ciekawe czy we wszytskich tych perfumeriach są takie atrakcyjne promocje, akurat jak byłam by oblukać co mają w ofercie było po wszystkich promocjach:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie :) Czemu Poznańskie Marionnaudy tak niedomagają? :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Cenowo faktycznie bardzo korzystnie Ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast