piątek, 4 maja 2012

MAC Beth Ditto Makeup Collection lato 2012

Dwie, a właściwie 3 nowe kolekcje MAC (Hey Sailor!, Reel Sexy i Fashion Sets) od kilku dni dopiero w salonach (różu Launch Away już nie ma w W-wie) a tu już zapowiedź nowej, sygnowanej przez nieco kontrowersyjną  Beth Ditto.

Kolekcja wchodzi 7 czerwca w wybranych salonach MAC. W W-wie podobno tylko w Galerii Mokotów i może w Złotych Tarasach. W jej skład wejdą:


Pro Longwear Lipcreme
Dear Diary – Bright neon pink
Booyah!!! – Bright orange
You’re Perfectly Already – Neutral pale pink
Love Long Distance – Light mauve
Heart Hangover – Deep purple

Lip Pencil
Nightmoth – Blackened plum (Repromote)
Entertain Me – Clearly orange (Repromote)
Embrace Me – Vivid pinkish fuchsia (Repromote)
In Synch  - Bright yellow pink (Repromote)

Shade & Smoke Shadow/ Liner
Beth Mask – Reddish brown bronze liner/ Golden peach pink shadow
Little Miss Moffet – True black liner/ True white shadow
Drag, Strip – Smokey navy liner/ Pale blue shadow
Beth or Glory – Deep brown liner/ Bright blue shadow

Powder To The People
Deeply polka dotted powder

Liquidlast Liner
Point Black – Black (Repromote)

Zoom Lash Mascara
Plum Reserve – Light violet purple (Repromote)
Blue Charge – Deep navy blue (Repromote)
New Hue – Blackened burgundy (Repromote)
Zoom Fast Black Lash
Black (Repromote)

Nail Lacquer
Vagabondage – Mid-tone lavender
Near Beth Experience – Light yellow
Life and Beth – Milky peach
Nocturnelle – Black

 7 Lash
Natural Length






 Wszystkie zdjęcia i informacje pochodzą z http://www.chicprofile.com

49 komentarzy:

  1. Ten puder w kropki wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi, czy te kropki sa tylko powierzchownie, czy do dna. Bo jak tylko powierzchownie, to żenula i rozpacz czarna. :O

      Usuń
    2. Jak kropki są powierzchowne to dno i tony mułu...

      Usuń
    3. No jak powierzchowne to faktycznie obciach :P

      Usuń
  2. Puder w kropki chcę i poproszę szminkę pomarańczową. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a u nas bida i nic nie mam :( nawet małego majtka pokładowego chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie taka bida znowu :) Jakoś tam Essiakowo sobie radzicie w tEM poznańskiEM ;)

      Usuń
    2. one są zagraniczne te essiątka :P A MACa nie mam nic :(

      Usuń
    3. To się może zmienic... ;) Jakiś interesik? ;)

      Usuń
    4. A ta już się za interesy bierze :P

      Usuń
    5. i słusznie :P pomocna dłoń poczebna od zaraz :]

      Usuń
  4. Zdecydowanie nawet do Galerii przejadę się ja obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kropkowy puder jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory lakierów mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Diary poproszę rrrraz. Chyba, że jest przejrzysta, to nie. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja, ale nie wiem czy zdecydowałabym się na coś. Jest kilka kosmetyków, które chciałabym mieć z MACa i nic poza tym. Chyba zwyczajnie nie lubię limitowanych edycji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadki cudowne i lakiery! Puder mi się podoba, choć nie wiem jak go używać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny blog! Trafiłam na niego szukajac rezenzji produktow Clinique Redness solutions :D Swietny :) Dodaje do obserwowanych i ulubiencow na swoim blogu po prawej stronie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki czadowy puder w kropki, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowe tusze :D
    Po ten niebieski wybiorę się nawet na drugi koniec Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba powtorze za wszystkimi - puder w kropki jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie mac zaprezentował fajną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bede polowac na Zoom Lash w kolorach:) Mam fiolet i zielen ale marzy mi sie burgund, niebieskim tez nie pogardze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zadowolona z jakości? Bo Mac ma słabe tusze niestety :(

      Usuń
  16. Lakiery świetne. Szkoda że nie ma u mnie w okolicy MACa ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. i weź tu się zdecyduj, kobito :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobaltowy tusz do rzęs... Ciekawe, jaki efekt daje na samych rzęsach, bo na zdjęciach kolor jest obłędny, ale na rzęsach może wyglądać jak granat, czyli niewiele różnić się od czerni...

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje serce zostało podbite przez puder (jestem niesamowicie ciekawa, jaki daje efekt na skórze) oraz dwie pomadki- pomarańczową i nudziarską ;) Mam słabość do Beth Dito (a raczej do jej głosu), więc może obmacam dokładniej tą kolekcję i spojrzę na nią przychylniejszym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. musze popatrzec co tam maja fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Puder wyglada niesamowicie ciekawie, ciekawa tez jestem jego dzialania. JESLI KTOS GO KUPI POPROSZE O RECENZJE :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. a mi się nie widzi nic :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I teraz znów mam focha i rycze! Bo to jest nie fair żeby były niebieskie tusze do niebieskich oczków, brązy też, a co ja mam zrobić jak chce zielony? buuuu :-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To można żółty z niebieskim zmieszac... :P Tylko gdzie ten żółty znaleźc ;)

      Usuń
  24. wygląda super zwlaszcza ten puder!!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast