poniedziałek, 28 maja 2012

Essie Braziliant

Essie Braziliant pochodzi w ubiegłorocznej letniej kolekcji o tej samej nazwie. Jest to intensywny, soczysty pomarańcz z delikatnym "migotkiem (czyt. shimmerem). Podoba mi się :)

Lakiery Essie mają bardzo wygodny, szeroki pędzelek, dobrze się nakładają, ten wymaga dwóch warstw do pełnego krycia, z Seche Vite wytrzymuje do 5 dni, potem nieco matowieje. Nie odpryskuje, nie tworzy smug. Podoba mi się w nim to, że w każdym oświetleniu wygląda nieco inaczej.





37 komentarzy:

  1. krzyklu, mialas go na spotkaniu w piatek?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności, takie soczyste wakacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, ale ja jestem chyba jakaś anty-pomarańczowa - jakoś nie widzę takiego odcienia na moich dłoniach (przynajmniej na razie, bo nigdy nie wiadomo co mi strzeli kiedyś do głowy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od typu urody. Mnie np. nie pasują niebieskie.

      Usuń
  4. Nie przepadam za takim kolorem u siebie w wersji solo, mam kilka podobnych odcieni ale łączę je zawsze z pękaczem czy krokodylem a teraz dorwałam się do topów z Essence.

    Jesteś już kolejną osobą, która nadmienia, że Essie zmieniło pędzelki- wreszcie! Muszę się w takim razie skusić na pojedynczy zakup by przekonać się jak wygląda obecna formuła lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ostatnio w koszyku, ale w końcu wyjęłam. Ale chyba przy najbliższej okazji kupię, bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie tylko nam się podoba - wzięłam ostatni.

      Usuń
  6. Ładna pomarańczka. Mam na nią ochotę, ale najpierw muszę wykończyć dwa lakiery w tym kolorze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny :) lubię takie kolory, chociaż wolę je w kremowym wykończeniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znów mi o nim przypomniałaś :P śliczny jest pomarańczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolor na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ale jeszcze niedawno nie odważyłabym się na niego.

      Usuń
  11. świetny na lato, szkoda, że ja taka łamaga lakierowa jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest uwielbiam takie kolory a pomarańcz noszę teraz na paznokciach u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna pomaranczka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na Essie, to strasznie żywy ;) Ładny :]

    OdpowiedzUsuń
  15. idelany:) W ogole w tym sezonie zaczely mi sie podobac pomarancze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, mam zamiar taki upolować :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypadałoby żebym w końcu i ja tego spróbowała, skoro wszyscy chwalą. Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam go w piątek na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast