środa, 16 maja 2012

Paczucha od Domi :)

Jak zapewne większośc z Was wie nasza blogowa koleżanka Dominika z Wyznań kosmetykoholiczki rozpoczęła niedawno własną działalnośc i w jednym z krakowskich CH prowadzi wyspę z kosmetykami Flormar. Naprawdę dzielna kobieta :)
Niedawno otrzymałam od niej paczuszkę z tą oto zawartością:

Od razu rzuciłam się na paletkę cieni



Bardzo ładne opakowanie, zaklejone (żeby nie było wątpliwości, że ktoś przed nami do niego zaglądał :) co cenię u producentów kosmetyków, posiada małe lusterko, dobrze się zamyka.
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, perłowe, kremowe w dotyku, łatwo nałożyc je pędzelkiem, dobrze się blendują i są dośc trwałe (na bazie nawet do 8 godzin). Ważną ich zaletą jest dla mnie fakt, że na oku prezentują się tak samo intensywnie jak na swatchu na dłoni co nie jest ewidentne w przypadku tanich kosmetyków oraz, że nie wyprodukowano ich w Chinach. "Na dniach" wrzucę jakiś makijaż tą paletką.

Dzięki Domi :)


Czy coś się ostatnio dzieje z ładowanie zdjęc? Nie udało mi się już dodac swatchy cieni :(

40 komentarzy:

  1. świetne kosmetyki, zwłaszcza podoba mi się lakier do paznokci:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ta paletka jest piękna:) Jakiś makijaż w oli głównej z tą paletką bym obejrzała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat cienie najmniej przypadły mi do gustu, bo to zupełnie nie moje kolory. Reszta wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. a widziałaś może gdzieś Flormar w Warszawie? chciałabym spróbować ich kosmetyków, ale jeszcze ich nie spotkałam tu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech się dobrze noszą :*
    Też mam ostatnio problem z dodawaniem zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie najbardziej zaciekawił lakier!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się uśmiechnąć chyba do Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jedną paletę cieni flormar- typowi jesienną, khaki, rudości i uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta paletka, ta rudość wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta paletka, a jak z pigmentacją?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolory cieni, kojarzą mi się jesiennie, czekam na słocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio ślinilam sie do stoiska Flormaru!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawa strona paletki bardziej mi się podoba, fajnie też prezentuje się błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z flormaru niestety nic nie posiadam ale slyszalam ze maja swietne zelowe kredki, ktore sa bardzo podobne do tych z avonu. Wybor kolorystyczny tez jest calkiem pokazny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w 7 kolorach i są naprawdę trwałe. Są produkowane w tej samej fabryce co kredki żelowe Gosh.

      Usuń
  17. Czekam na makijaż :) jestem bardzo ciekawa, bo firmy absolutnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kredki są równie trwałe jak MACowe :-)

      Usuń
    2. Nie, no Macowym nic nie dorówna :) Szczególnie pearlglidkom. Ale żelowe Flormarowe dają radę ładnie utrzymać się i nie rozmazać.

      Usuń
    3. taaa, do MACa to się nie nie równa :P hyhy

      Usuń
  18. czekam na recenzje, cieni w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niecierpliwością oczekuję recenzji- nie słyszałam jeszcze żadnej opinii o Flormarze, więc zanim kupię, wolałabym poczytać :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie interesuje błyszczyk bo w takich się lubuję kolorach :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet ładne kolory cieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, paleta jest rewelacyjna, zwłaszcza na nadchodzącą już niebawem jesień ;P już widzę kilka oczek, które można nią zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj zostalam zachecona przez nia do kupna jakiegos lakieru flormar, cudny zaprezetowala u siebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, no kurczę - chyba czuję, że na wiosnę podkochuję się we Flormarze.
    Cienie niesamowicie zainteresowały Zająca zwłaszcza zieleń i ten ponad nim [zielonożółtooliwkowe coś na moim ekranie]. Planujesz popełnić nimi coś publicznego [blogowego]? No poowiedz, że tak, pooowiedz ;)

    Dominiko, Krzyklo - paczucha fantastyczna!
    [moja-niecierpkowa też^^]

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna paczuszka.;p
    Ten nowy interfejs po prostu już mnie dobija, jak nie problemy ze zdj. to piszę, że nie mam żadnych obserwowanych blogów. I zdarza się, że pisze iż wcale nie posiadam bloga. xD

    OdpowiedzUsuń
  26. od dawna kuszą mnie cienie terracota :D

    OdpowiedzUsuń
  27. o, a ja jestem ciekawa lakieru - bardzo ladny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam z niecierpliwością;P ale jak tylko będę w gda, to rzucę się chyba na tą całą wyspę:P

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również polubiłam się z firmą FLORMAR :) a ta paletka ma cudowne kolory ziemi

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast