wtorek, 1 maja 2012

MAC Hey Sailor! i Reel Sexy - swatches, EOTD, 1/2 look ;)

M.A.C. Hey Sailor! i  Reel Sexy
Obie wiosenne kolekcje MAC mogę określic tylko następującym stwierdzeniem :
WIOSNA PEŁNĄ GĘBĄ :)

 
Oko z wykorzystaniem cienia Feeling Fresh z Hey Sailor!
- zewnętrzny kącik Bottle Green (MAC PRO)
- środek powieki Feeling Fresh z Hey Sailor! (MAC)
- wewnętrzny kącik Juxt (MAC)

 


I mały pół look :)

- oko jw.,
- róż Modern Mandarin z Tres Cheek collection MAC, 
- szminka Reel Sexy

Bardzo podoba mi się ten wiosenny oddech MACa i chyba na powyższych zakupach nie poprzestanę. 
Obie kolekcje są bardzo moje :)

Dedykuję smoky evening eyes ;)


44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I kto to mówi? :-) Sama ostatnio zmalowałaś równie wiosenny majstersztyk ;-)

      Usuń
  2. ta szmina jest cudowna, że hej Kapitanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto jej się przyjrzeć bo nie ma podobnego koloru w stałej ofercie.

      Usuń
  4. Błyszczyk Riviera Life całkowicie me gusta! Co do zieleni na powiekach to mi szczerze nie pasują, strasznie mieszają się z moją tęczówką gdyż mam zielono-szarą ale da innych będą kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też wpada w zieleń ale uważam, że nie wyszło najgorzej a jeśli nawet to i tak będę używać takich tonacji bo po prostu je lubię. :-)

      Usuń
  5. To pierwsze błyszczydło wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, jakie piękne kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłabym jeszcze sporo innych wybrać z tych kolekcji ;-)

      Usuń
  7. Ogromnie podoba mi się zestawienie zieleni i (teraz będzie pewnie wtopa, bo nie wiem, jak dokładnie określić ten kolor) pomarańczowej (?) szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło dość soczyście ;-) A kolor szminki jest faktycznie trudny do określenia coś między pomarańczem brzoskwinią koralem i różem ;-)

      Usuń
  8. Marynarska kolekcja mnie uwiodła :) błyszczyk i szminka są konkretnie w takich kolorach jak najbardziej lubię CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przejechać do sklepu. Fajne te kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy kolorek ust najlpeszy:) taki świeży

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie bardzo w tych kolorach do twarzy, no u mnie niestety to kompletnie nie moja bajka, ale z chęcią pooglądam co też MAC teraz wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomaranczowa szminka i ten blyszczyk z drobinkami sa cuuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. szminka reel sexy oszałamiająca, szukam takiej pomaraczy od zarania dziejów!!!!!! AAAAAAAAA! <333
    piękna, u mnie nie ma MACa, ale ne abaju moze cos upoluję :>,,,,co ja zrobie biedna ajajaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz silne "muszmiecie" to pisz na priv ;)

      Usuń
  14. świetny blog! dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza szminka bardzo ładnie wygląda na ustach:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż oka kojarzy mi się nie wiem czemu ale z papugą ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, dziękuję :* super Ci wyszło to oczko :) ja go już dzisiaj pomacałam i skłaniam się ku niemu bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokaż co zmalujesz jak już się skusisz :)

      Usuń
  18. świetnie podkreślone oko! kiedy robimy spotkanko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Spotkanko myślę, że może jakoś w czerwcu ale trzeba się skrzyknąc :)

      Usuń
  19. Szminka/błyszczyk super, jednak pod największym wrażeniem jestem patrząc na cienie do powiek. Zieleń jest dla mnie mega trudna do noszenia, a na Tobie wygląda lekko i bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie myślę jakim typem urody Ty jesteś, ciepłym czy chłodnym... W zieleni to ja Cię też nie bardzo widzę i w tej szmince Reel Sexy też nie. Raczej w różach i fioletach więc chyba na chłodno ;)

      Usuń
  20. bardzo podoba mi się ten pierwszy lipstick, ma cudowny kolor!

    będę częściej wpadać, dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj moja Śliczna :* łupy godne pozazdroszczenia :) zielone oczko cudowne! usteczka piękne! cud, miód :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO wreszcie jesteś. Dawaj no swoje łupy z PL na bloga ale już! ;)

      Usuń
  22. jaki piękny kolor tej pierwszej pomadki :D:D dlaczego w poznaniu nie ma mac-a...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku ta pierwsza szminka jest idealem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wodzenie na pokuszenie :P
    Oko zmalowałaś przepięknie! Ja jednak jakoś nie przepadam za zielenią na moich powiekach, za to chętnie potraktowałabym usta szminką Reel Sexy. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podobają zielone cienie na oczkach. Swego czasu często się tak malowałam, żółte na wewnątrz, zielone na zewnatrz, mam fajną paletkę isa dory.. jednak takie kolorki lubie tylko w okresie wakacyjnym. Ogólnie staram sie ich unikać, bo mam zielone oczy..

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast