czwartek, 6 września 2012

Essie Big Spender

Essie Big Spender to soczysty różo-fiolet, który moja córka skwitowała "o, masz chłodnik na paznokciach" co nie jest pozbawione sensu, ponieważ faktycznie chłodnik w moim wykonaniu ma bardzo podobny kolor. Ot takie buraczki z jogurtem greckim :)



Kolor jest bardzo przyjemny, mimo intensywności nie wygląda krzykliwie i jest raczej takim do koktajlowej sukienki niż do jeansów ;)



W dalszej części opisu się powtórzę, jak właściwie przy każdym prezentowanym Essie - konsystencja jest dośc gęsta, lakier dobrze się rozprowadza, nie matowieje, wystarczą dwie warstwy, nie ma prześwitów, nie robi smug. Trwałośc z SV do 4 dni a po tym czasie pojawiają się jedynie nieco starte końcówki.


Chyba będzie ze mną na najbliższych eventach, o których nie omieszkam Wam opowiedziec ;)

Czym Wy się kierujecie wybierając kolor lakieru?

30 komentarzy:

  1. w SP jest promocja 25% na lakiery wiec wreszcie jakiś Essie trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten chłodniczek nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przekonuje mnie ten kolor....mam podobny ale uzywam go tylko do jednej sukienki...jakoś kolor buraczków nie za bardzo do mnie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tej jesieni będa królowały: fiolet, bordo i czekolada :)
    Już nawet kupiłam dwa pierwsze kolory - z Essence.
    Hmmm, a wracac do Essie, to ich gama kolorystyczna bardzo mi się podoba.
    Efekt na paznokciach już zdecydowanie mniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kobiecy "buraczek", ładnie komponowałby się z sukienką w kolorze butelkowej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie naszla ochota na chlodnik! mmm

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek:) Ja dzisiaj dokupiłam kolejnego Essiaka do kolekcji. Te lakiery są uzależniające!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha..ha:))) Mój mąż widząc moje czarne paznokcie śmieje się, że są bakłażanowe:)
    A Twoje bardzo mi się podobają, ciekawy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny elegancki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek :) marzy mi się jakiś essiak w mojej kolekcji, ale ciągle wydają one mi się za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. buraczek nie dla mnie, wole "zywsze" odcienie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień :) ta promocja w SP mnie dobije, bo mam ochotę na co najmniej 3 kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie chlodniczek,ale kolor nie moj.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor baaaardzo ładny, czy chłodnik to nie wiem bo nie jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pochwalę się! Kupiłam dziś 2 essiaki! :D teraz i ja będę ochy i achy na blogu prawić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam chyba trzy lakierki w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie taki trochę chłodnik! :) Śliczny, ale na szczęście mam dość zbliżone, więc tym razem oprę się Twojemu kuszeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przy terazniejszej promocji - 25% to Ty wykupisz pół SP:)) Ale tez mnie korci, tylko ja sie upajam Ciate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już wiem, kto tak ogołocił witrynę z Essiakami w mojej Seperfarmie :P

      Usuń
  20. o jaaa, piękny <3 kocham fioletowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego koloru jeszcze na paznokciach nie miałam :) A wygląda naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kieruję się pierwszy wrażeniem, jak mi się spodoba->wpada do koszyka ;D A chłodnik na pewno kiedyś w nim wyląduje :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na Essiaka to kolor genialny ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast