czwartek, 20 września 2012

M.A.C Rich Ground Fluidline



Mam na razie tylko dwa fluidliny MAC ale mogę śmiało powiedzieć, że jest to moja wielka miłość od pierwszego wejrzenia tj. nałożenia. 

Tym, którzy nie znają produktów MAC objaśniam, że fluidliny to żelowo-kremowe eye-linery w słoiczkach. 
Są niesamowicie wydajne i trwałe, łatwe w obsłudze, świetnie nasycone i maja zazwyczaj piękne kolory.

Przedstawiam Wam Rich Ground pochodzący z kolekcji Style Seeker dostępnej w salonach MAC we wrześniu. Jest to złoto-miedziany ciepły brązik, który pięknie podkreśli jasną tęczówkę. 





37 komentarzy:

  1. Masz swój fluidlinowy znak jak Zorro :) K- jak Krzykla :)
    ładna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub K jak "koślawa kreska" :)

      Usuń
    2. wyrobisz rękę Kochana - z fluidlinami to idzie niemalże niezauważalnie -zresztą jest nawet bardzo dobrze jak na początki - dobry pędzelek już jest? ;)

      Usuń
  2. kocham fluidline'y! :D ale najbardziej czarny :D haha wiem wiem, nudna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutki:P wole jednak tradycyjne pisaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś łatwiej mi operowac pędzelkiem :)

      Usuń
    2. mi zdecydowanie też :D choć wciąż walczę żeby kreski na obu powiekach były identyczne :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Nie tylko kolor przyjemny ale i aplikacja i trwałośc i efekt na oku :)

      Usuń
  5. Ładny, ładny. Mam hopla na punkcie takich maziajków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ciekawy, pięknie współgra z kolorem Twojej tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, wygląda bardzo ładnie na Twoich oczętach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek. Na jesień akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor :)
    z Fluidline'ów mam na razie tylko Blacktrack i uwielbiam go za świetną jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ! uwielbiam miedziane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor, ale nie dla mnie :(
    Zleje mi się z tęczówką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się wydaje, ze taki brazik pewnie uzywalabym jako bazy

    OdpowiedzUsuń
  13. No popatrz a ja jeszcze ich nie testowałam :) moja lista produktów , które chciałabym spróbowac rosnie i rośnie ! :):)bardzo ładny ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. K jak Krzykla! :) Ładnie pasuje Ci do tęczówki, podoba mi się! :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam już drugie opakowanie czarnego, ale chyba kiedyś się skuszę na inny jeszcze :) Ten jest bardzo ładny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dość niespotykany kolor eyelinera. efekt świetny na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor :) Lubię jak coś wpada w złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi sie, jednak wole klasyczny czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również było bardzo miło Cię poznać i mam nadzieję, że widziałyśmy się nie pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast