niedziela, 16 września 2012

Szaleństwo zakupów czyli prosta droga do zakupoholizmu

W dniach 6-7.10 w całej Polsce organizowana jest akcja pod nazwą Szaleństwo Zakupów. Bierze w niej udział ponad 250 sklepów. Kupony rabatowe możemy znaleźc w październikowych wydaniach Elle i In Style (w obu gazetach są te same kupony).



Szczegóły możecie znaleźc w w/w magazynach lub na stronach internetowych.

Dlaczego piszę o tym? Nie, nie współpracuję z żadną z tych gazet ;).

Otóż w całej tej akcji, z której niewątpliwie skorzystam, zaintrygowała mnie ... e-mapa zakupów. Dzięki niej można zaplanowac sobie trasę zakupową w te dwa dni zupełnie jak na zumi ;) Śmieszne ? Szczerze mówiąc jestem nieco przerażona w co wciągają konsumenta takie akcje. Toż to prosta droga do uzależnienia. Ta mapa skojarzyła mi się z rundą po sklepach monopolowych jaką robi alkoholik. Drastyczne? Tak to odbieram niestety :(
Sama akcja jest ciekawa i stanowi ulgę dla portfela ale pomysł z mapą zakupów jest według mnie co najmniej dyskusyjny. Co sądzicie?

36 komentarzy:

  1. odcinanie kuponów? neee, to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rysowaliśmy kiedyś takie mapy po krakowskich pubach/klubach/mordowniach. ależ to były czasy! o dziwo nigdy nie udało nam się dotrzeć do mety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten numer In Style.
    Tylko zazwyczaj, gdy są takie akcje to o nich najzwyczajniej zapominam.
    Już sobie wyobrażam te tłumy.
    I wszyscy z karteczkami - jak za komuny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba wykorzystam tbs lub golden rose :) choć nie przepadam za lataniem z karteczkami

    OdpowiedzUsuń
  5. z kuponów skorzystam, z mapy nie. ale nie widzę w niej nic złego, a już na pewno nie mam skojarzeń z alkoholikami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj przeglądałam te kupony z Elle :) Do niektórych sklepów zniżki sa naprawdę fajne, ale na mapę nie zwróciłam uwagi ;) Nie nabieram się na takie marketingowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się pomysł podoba, mapa mógłby być przydatna dla mnie gdy nie chcę błądzić po mieście, czy centrum handlowym, jak nie pamiętam gdzie jest konkretny interesujacy mnie sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze, że ja tu trafiłam, muszę pędzić po gazety do sklepu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze to nie przepadam za tego typu akcjami, ponieważ w te dni są niewyobrażalne tłumy w sklepach. widzę jednak, że jest promocja na Pandorkę, więc chyba kupię jedną z tych gazet, ale tylko dla Pandory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie taka mapa ani ziębi, ani grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie nigdy nie uczestniczę w tego typu promocjach i nie jestem ich fanką, ale co kto lubi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to ulga dla portfela to bym polemizowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Daruję sobie tą akcję, już widzę te dzikie tłumy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich promocji, nie działa to na mnie... założę się, że kupując na takich promocjach wydaje się więcej kasy niż normalnie, a połowa z tych zakupionych rzeczy wcale nie jest człowiekowi potrzebna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. noo fajnie to się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż nie ma sentymentów w biznesie, nie skorzystam bo kupować tylko dlatego, że jest promocja to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sie na pewno nie skusze, kupuje jak potrzebuje czegos i wtedy poluje na promocje ;-) z reszta juz widze ta nagonke we wroclawiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. E-mapa zakupów według mnie to już szaleństwo. Nie długo z całego naszego życia zrobią e-mapy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Krzykla, to co idziemy 24 września na zakupy w Arkadii :D?

    OdpowiedzUsuń
  20. lepiej powiedz czy byłaś na targach i jeśli tak pokaż co kupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi taka mapa bardzo ułatwiłaby życie- zawsze mam problem z organizowaniem sobie zakupów- biegam jak głupia z jednego końca galerii na drugi :P
    A czy te kupony rabatowe można zrealizować we wszystkich miastach Polski? Jeśli tak, to biegnę do kiosku jutro po Elle albo In Style ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każda z nas ma problem z zakupami... :D

    freefashioners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oj jo joj, nie dobrze, że mi to pokazałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  24. skorzystam z kilku kuponów - na pewno z River Island, Body Shop, Cubus, home & You.. szkoda, że Ochnik nie bierze udziału..mam tam upatrzony kożuch :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że to bardzo fajny pomysł :) Zakupy już dawno stały się uzależnieniem dla wielu wielu z nas:P Natomiast zawsze jakis rabacik dla potrzebującego ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uważam, że czemu nie, jak ktoś lubi wyprzedaże, to akcja jest fajna.
    Jak ktoś planował teraz zakup butów na jesień lub jakiegoś płaszczyka, to można skorzystać. Dobra jest lista zakupów + postanowienie, że się nie kupuje nic więcej, lub można sobie ustalić cel, że zakupy spoza listy wyniosą np. nie więcej niż jakaś kwota.

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze się zapoatrzyć w taką gazetez takim miłym rabatowym dodatkiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. kupilam elle bo miałam ochotę, a kupony zniżkowe przy okazji zakupów w tbs, yves rocher czy sklepie obuwniczym aldo z chęcią wykorzystam:) aa i w reserved chciałam marynarkę to czemu by nie kupić ze zniżką?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jutro idę po InStyle. ^^ Już powiedziałam mojej przyjaciółce, że w te dni idziemy na zakupy. Może zabrać ze sobą swoją córeczkę nawet, przeżyjemy, a mała też już lubi kupować. I zniżka do Smyka jest! Spodoba jej się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bawienie sie w kupony to chyba nie dla mnie zajecie :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupiłam InStyle i muszę teraz pomyśleć co i gdzie chcę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się wydaje, że taka e-mapa to świetny pomysł. Ja jak i moje koleżanki czasami jedziemy na duży shopping do Warszawy i jeśli nie zna się dobrze tego miasta to takie rozwiązanie to świetna sprawa. Do wszystkiego należy podchodzić z rozsądkiem :) Przecen jeszcze nie ma, a takie kupony to dobra okazja do uzupełnienia jesiennej garderoby. Ja na zakupach byłam i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast