sobota, 1 września 2012

MAC Local Wares + pozostałe łupy :)

Wrzesień obfituje w nowe kolekcje MAC. Jest ich w sumie 5. Mnie wczoraj udało się dopaśc w przedsprzedaży kolekcję Style Seeker. Reszta produktów, oprócz Sculpt&Shine uzupełni stałą ofertę.

Moim łupem padły 3 fluidiny, z których tylko jeden jest nowością (zaczynam swoją przygodę z nimi), dwa podwójne cienie i róż.

przepraszam za słabe zdjęcie ale jak człowiek chce się szybko pochwalic zakupem to tak ma ;) 
Fluidiny MAC to po prostu eyelinery w słoiczkach o konsystencji żelowo-maślanej, nieco podobnej do tych z Bobbi Brown. Są bardzo trwałe i dobrze się nakładają. Ja zaczynam swoją z nimi przygodę a poniewaz w poprzednich kolekcjach nie zwróciłam na nie uwagi tym razem nadrobiłam to haniebne przeoczenie ;)



Local Wares to ciekawy brązowo-oliwkowo-żołnierski kolor z delikatną jak pył drobinką. Zakochałam się :)

K jak kreska ;)
Po prawej stronie widac fluidine po tarciu mokrą chusteczką (taką do dziecięcej pupy), która normalnie usuwa nawet najgorsze plamy (serio) a tu proszę - nie daje rady. Brawo!

Macie swoich faworytów wśród wchodzących dzisiaj kolekcji MAC?


47 komentarzy:

  1. O, no proszę - nie dosć, że ciekawy kolor, to jeszcze trwałość na medal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona. To moje pierwsze spotkanie z fluidinami :)

      Usuń
  2. Kiedys może je spróbuję, troche tego Mac ma hehe i tyle kolekcji:)Mnie korci za wiele, czekam na Guerlain, bo tam sie dzieje:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czekam na Guerlain i mam nadzieję, że się nie zawiodę :) choć po wstępach widzę, że mało będzie dla mnie.

      Usuń
    2. Ale co z G.? Podkład, perfumy chyba, bo reszta już jest przecież :0

      Usuń
  3. Zszokował mnie swoją trwałością :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tobie nie pokażę, bo za dużo ich masz. Musisz oszczędzac na szaleństwo ze mną w Wwie :p

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak chcesz coś z tej LE to lec Domi, bo gwarantuję, że szybko pójdzie.

      Usuń
  6. niestety ale poki mnie nie stac wole sie nie rozgladac po tych kolekcjach bo bedzie mi przykro ;-) czekam az pokazesz reszte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, ale jak już będzie Cię stac to poszalejesz :)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten kolor. I podobnie jak Dominika czekam na dalsze kuszenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż bym chętnie zobaczyła, a najlepiej wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe jak będzie z usuwaniem preparatami do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa kolorku różu ! Pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za takimi nijakimi kolorami u siebie, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaż wszystko, no nie bądź taka :) A kolor wybrałaś bardzo ciekawy, ciekawe jak będzie się prezentować na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ciekawy kolor" to takie poprawne politycznie określenie "co to u diabła jest???" ;) Zapewniam Karotko, że na żywo kolor jest piękny :)

      Usuń
    2. W takim razie - wybrałaś piękny kolor :D:D:D Nie miało być poprawnie politycznie, bo sama bym taki kolor nosiła na oczach :D

      Usuń
  13. Mnie się kolor podoba, to są zdecydowanie moje klimaty :) Ale poka wszystko, nie bądź taka! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mi sie ostatnio nic z MAC'a nie podoba :] ... ale moze tez dlatego, ze nie jestem wielka milosniczka tez firmy i tylko jak mi cos w oko wpadnie, to wtedy sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj wszystko!!!!! ale fantastyczny kolor!!! mac nie zawodzi...

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek :) dzięki Bogu, mam oliwkowy liner już i nie czuję "poczeby" ale przyznam szczerze, że ten jest super, taki trochę w typie tych z zeszłej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że mało nowatorskie są ostatnio kolekcje MAC :/ Za dużo chyba.

      Usuń
  17. uwielbiam Fluidline :) na razie mam tylko czarniutki Blacktrack, ale może kiedyś dołączą do niego inne kolorki.

    pochwal się resztą nabytków :) jestem ciekawa jakie kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sobie kupić jakiś żelowy eyeliner, ale taki zwykły czarny. Czy Macowe są dobre?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zwykle 3 dni za murzynami i o tej kolekcji dowiaduje sie od ciebie.
    Juz jakis czas temu postanowilam sobie ze nie bede sie kusisc na nic z limitowanych kolekcji mac poniewaz one zmieniaja sie tak szybko ze trudno mi za nimi nadazyc a i portfel jest szczesliwszy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaż róż, pokaż pokaaaż :D

    Krzyklo mon cherie, kiedy wrzucasz wyniki badań KrzykloBOPU? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuźwa, ale byk ;D przyzwyczai się człowiek nazywać tak męża i zapomina później odmienić :D

      oczywiście MA Cherie :D

      Usuń
  21. piękny liner - mam podobną militarną kredkę z Sephory :) fajna alternatywa dla czarnych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za czarną kreską. Zazwyczaj robię brązową.

      Usuń
  22. jak on mi się strasznie podoba ;) kusi i nęci od czwartku, kiedy go zobaczyłam, a jakoś nie wiem czemu odstawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem, ale dobrze radzę bierz dopóki jest :)

      Usuń
  23. fluidline tez chcialabym bardzo zakupic, moze jeszcze bedzie pod koniec wrzesnia w salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jesteś :)

      Obawiam się, że z tej limitki może nie byc ale są przecież inne w stałej ofercie :)

      Usuń
  24. Czekam na roze:) Jestem bardzo ciekawa kolorow:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast