wtorek, 11 września 2012

Sephora Trend Report czyli bywam, a jakże ;)


W dniach 8-9 września uczestniczyłam wraz z przemiłymi koleżankami blogerkami (BeautyIcon, Let’s Talk Beauty, Piękność Dnia, Subiektywna Ja i Sweet and Punchy), w Sephora Trend Report, imprezie która odbyła się  w Warszawie w CH Arkadia. 


Podczas eventu inaugurującego premierę najnowszych światowych trendów kosmetycznych na sezon jesień-zima 2012 swoje propozycje makijaży zaprezentowali Erik Soto, główny makijażysta Sephora USA PRO Team, kreator makijaży podczas NY Fashion Week oraz Christian Ribot, makijażysta marki Givenchy. Spotkanie prowadził Sergiusz Osmański, dyrektor arystyczny Sephora Polska.

Erik Soto zaproponował dwa rodzaje makijażu. Pierwszy to wieczorowe, utrzymane w tonacji fioletów smoky eyes, 
drugi delikatniejszy ale wcale nie łatwiejszy do wykonania makijaż, którego dominującym akcentem jest kreska. Kreska zgodna z trendem jesiennym ma być prowadzona prawie zupełnie prosto lub przynajmniej przy otwartym oku powinna na taką wyglądać. 

Erik zdradził również sekret udanego poprowadzenia eyelinera jeśli mamy nieco niepewną czyt. drżąca rękę. Otóż należy podkurczyć palce u stóp. Zyskujemy wówczas podobno większą stabilność ciała. Do wykonania kociego oka Erik Soto poleca płynny eyeliner we flamastrze Kat Von D Tattoo Eye Liner. Erik Soto to świetny makijażysta ale również bardzo sympatyczny, bezpośredni człowiek. Kasia z bloga Sweet and Puchy pogadała sobie z nim napawając się jego akcentem MADE IN L.A ;)

Erik Soto przy pracy
Christian Ribot przedstawił propozycję makijażu na jesień według Givenchy. Zastosowane produkty to oczywiście dostępna aktualnie w Sephorze kolekcja limitowana Acoustic Colors, w której znajdziemy m.in. słynne pryzmy oraz błyszczyk wydobywający naturalny pigment ust opracowany we współpracy z Liv Tyler. Błyszczyk mnie zauroczył ale niestety jest już w Polsce niedostępny.


Acoustic Colors
Sephora Trend Report to nie jednak nie tylko makijaż, to również nowe zapachy, które zostały zaprezentowane w kilkuminutowych występach tanecznych na scenie w wykonaniu tancerzy ze szkoły Eggurola Dance Studio. 
W jednym z układów wystąpił instruktor tańca mojej córy (tak, byłam na evencie 2 razy ;)

instruktor córy :)
pokaz body painting drugiego dnia

A po imprezie poszłyśmy z dziewczynami na lody do Grycana, na pizzę do Pizzy Hut i spędziłyśmy miło czas. Na pewno do powtórzenia :)

41 komentarzy:

  1. fioletowe smoky - coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego eventu oraz spotkania z dziewczynami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalenie podoba mi się to fioletowe smokey eyes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi kreska i usta modelki :)

      Usuń
    2. Oko według Givenchy tez całkiem, całkiem ale cholera, takie jest fatalne światło w Sephorze, że zdjęcia nie wyszły :(

      Usuń
    3. Fiolet niezły, ale nie tak awangardowy jak kreska :)

      Usuń
    4. a zrób na mojej powiece taką kreskę ;)

      Usuń
    5. Na Twojej będzie łatwiej niż na mojej :P
      Trochę poćwiczę i zobaczysz.

      Usuń
  4. makijaż w fioletach jest absolutnie piękny :>

    OdpowiedzUsuń
  5. jejjj tak się cieszę, że tam byłam z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta kreska, ciekawe czy Erik podkurczał by palce gdyby siedział i malował ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe doświadczenie! Sama chętnie podpatrzyłabym przy pracy Erika, choć pewnie niewiele bym z tego wyniosła, bo u mnie nawet podkurczenie stóp po same kolana nic nie da w kwestii drżącej dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska jest naprawde boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. omg, fioletowe smoky - abso-cholera-lutnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przednia zabawa w świetnych barwach :) wszystko bardzo sympatycznie...a u nas (w niemałym mieście!) to sephory brak :/ :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie brałam udziału w takim evencie. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam Ciebie i kilka innych blogerek w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fioletowe oko najlepsze!
    i tak bawiłyście się mniej fajnie niż ze mną, Gosiakiem i Agatą :D hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę eventu jak nie wiem co! A mówią, że w Polsce fajnych imprez nie ma.
    Fiolet na oku genialny, chciałabym tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba makijaże przepiękne, ale jednak to fioletowe smokey bardziej mnie chwyciło za serce :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Żałuję , że nie mogłam uczestniczyć w tej imprezie :( wiele mozna podpatrzeć nowych trendów itp.. a makjaże świetne..Ni i gratuluję Wam świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powtórzę to co dziewczyny przede mną - to fioletowe smoky jest piękne:) ah te barwy

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba makijaże mi się podobają, ale kreska rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy makijaż zrobił na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fioletowy makijaż jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też byłam zaproszona i strasznie żałuję, że nie mogłam przyjechać :(

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze imprezy, widze wiele fajnych rzeczy do poogladania :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super event:) Uwielbiam takowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe wydarzenie a makijaze super :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast